Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Apr 18, 2021 - 09:36 AM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 58 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

  Maanteemuhk lükati varjupaika 13.07.2006 Järva Teataja
Postitas: Imre on Neljapäev, Juuli 13, 2006 - 06:04 PM
 
 
Pressis kajastatud 13.07.2006 00:01 Pamela Parts

Pühapäeval 9. juulil külastas Muhuklubi suvepäevade raames Järva–Jaani vanatehnika varjupaika, kus klubilased andsid üle ainulaadse masina.

Muhuklubi eestvedaja Imre Nõmmiku ütlust mööda on 1971. aastal valmistatud auto ainulaadne kogu maailmas. «Tegemist on nõukogudeaegse ülesvuntsitud autoga, mis algselt oli maanteemuhk,» selgitas ta. «Originaal on 20 sentimeetrit laiemaks tehtud ja selles on Tšaika, Moskvitši ja mitme teise auto osi,» lisas Nõmmik.

Esi– ja tagaklaas on seni tundmatult vene autolt. Sillad, mootor ja käigukast pärinevad ZAZ968–lt. Esikapott ja uksed avanevad tavalisele muhule vastupidiselt. Auto tehnilises passis on margi nimetus «Samodelnõi» ja kere numbriks «bez nomera». Masina transportimiseks korraldasid Nõmmik ja Palo klubisisese korjanduse.

Masina omanik Jaanus Palo soetas auto endale 1986. aastal, kuid müüs selle mõni aasta hiljem maha. Pärast ostis Palo auto nostalgiahõngus tagasi. Et masin roostetas niisama, otsustas Palo selle korda teha ja varjupaika viia. Muhuklubi aktiivsed liikmed pidasid juuni alguses talgud ja andsid autole esindusliku välimuse.

«Tänapäeval on sellise auto mahamüümine pühaduseteotus,» märkis Palo. «Tõime auto siia kõigile näha.» Veel lisas ta, et sellist nõukogudeaegset piiratud vahenditega täiustatud autot on oluline säilitada. Muhuklubi annetas ka eelmisel aastal ühe masina autode varjupaika.

Vanatehnika varjupaiga peremees Tuve Kärner sõnas, et autoklubide vahel on juba konkurents tekkimas. «Volga selts, Lada klubi ja teisedki on meie varjupaigale annetusi teinud, kuid tundub, et Muhuklubi trumpab teised varsti üle,» lausus ta. Vanatehnika varjupaik sai nädalaga kogunisti kolm masinat juurde. Muhuklubi annetus oli neljas. «Ruumi hakkab küll väheks jääma, kuid vald suhtub ettevõtmisesse hästi ja ehk saame maad juurdegi,» sõnas Kärner.

Muhuklubi on vabatahtlike ühendus, mis on tegutsenud üle kolme aasta. Eesmärk on muhuautode koondamine ühte huviringi, autode säilitamine ja teabe haldamine ning jagamine. Veebilingi www.muhuklubi.ee aadressil on registreerunud kasutajaid üle 200. Aktiivsemaid liikmeid on 50 ringis. Muhuklubi korraldab igal aastal sõite välismaale ja suvepäevi. Klubis on muhuautosid 15 ringis.







 
 
  Login

 Kasutajanimi
 Parool
 Pea mind meeles


Sul ei ole veel kontot? Saad ennast registreerida. Registreeritud kasutajatel on rohkem eeliseid, näiteks nagu lehekülje kujunduse muutmine, kommentaarede postitamine oma nimega jne...
 

  Seotud lingid

· Veel sellst Pressis kajastatud
· Uudis kasutajalt Imre


Enimloetud lugu on Pressis kajastatud:
"Siin me oleme" maanteemuhk vurab siiani Muhus

 



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language