Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Nov 21, 2019 - 09:57 PM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 37 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 24, 2008 - 05:59 PM Vasta viitega Tagasi üles

Eh.Vara sai vist rõõmustatud.Uus mootor,uued mured.Nimelt oli üks nookuri võlli kanduri (selleks ma ta nimetasin)polt kaane seest lahti kerinud ja ka keerme peesse keeranud.Tulemuseks üks pott ei tööta ja käib nagu subaru.Proovin lähipäevil sinna kaanele aste turskema keerme sisse ajada ja ehk mõni treial teeb ka vastava poldi.Selle jama pärast veel kaant ei viitsi ka vahetama hakata,sest muidu toimis hästi,peale selle,kui termostaadi ka külge panin.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 28, 2008 - 08:21 PM Vasta viitega Tagasi üles

Mootorile paigaldatud uus polt ja asi toimib nagu muiste.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 15, 2010 - 07:49 PM Vasta viitega Tagasi üles

Täna sai külastatud ülevaatuspunkti.Seal üritati mulle selgeks teha,et sellise rooli ja mootoriga ei ole mul sinna asutusse assja.Rooli kohta taheti mingit paberit või sissekannet ARK poolt tehnilisse passi.Sportrool ei olevat lubatud.Kes asjast midagi täpsemalt teab antku teada.Mootori suhtes suutsin ametnikud ümber veenda asendusmootori jutuga.Aega läks selle jamaga aga ülevaatuse sain siiski tehtud.Aga mida siis teha?Vahetada ülevaatuse kohta,ehitada rool ümber või on kellegil mõni parem mõte?
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2090
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 16, 2010 - 12:12 AM Vasta viitega Tagasi üles

Marks kirjutas:
Täna sai külastatud ülevaatuspunkti.Seal üritati mulle selgeks teha,et sellise rooli ja mootoriga ei ole mul sinna asutusse assja.Rooli kohta taheti mingit paberit või sissekannet ARK poolt tehnilisse passi.Sportrool ei olevat lubatud.Kes asjast midagi täpsemalt teab antku teada.Mootori suhtes suutsin ametnikud ümber veenda asendusmootori jutuga.Aega läks selle jamaga aga ülevaatuse sain siiski tehtud.Aga mida siis teha?Vahetada ülevaatuse kohta,ehitada rool ümber või on kellegil mõni parem mõte?


Saada sinna samusesse, auto on üle 35 aasta vana, kontrollida tuleb pidureid ja tulesid. muu peab olema kas thase oma või parem.
Las loevad seadusi ja võtavad seal ÜV punktis tunde juurde.

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 23, 2011 - 05:24 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kuna kevad täies jõus,siis sai ka oma muhu kallal nokitsema hakatud.Pidurid korras,tagurbidi käik korras aga esisillas on väike puudus.Nimelt on koost pudisenud käändtelje ülemise liigendi kaitsekumm.Oskab keegi öelda,kust sellist assja veel saab?
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 04, 2011 - 11:10 PM Vasta viitega Tagasi üles

Täna sai siis jälle ülevaatupunkti külastatud aga pettumus oli suur,kui selgus et pidurid ikkagi ei ole nii head kui arvasin.Üks tagumine võttis tunduvalt vähem kui teine.Nii mind tagasi kutsutigi.
Lammutamisel selgus et üks kolb oli kinni jäänud.Kui pidurid taas kokku sain ja katsetamiseks läks,siis esimesel katsel toimis ilusti aga teisel katsel jäi piduripedaal üles kinni ja enam polnud ühtegi podurit.Ühendasin pedaali lahti aga see osa mis pumba sees kolbi liigutab ei liigu.Oskab keegi öelda,mis võis seal sees juhtuda,etkinni tõmbas?Kasuks tuleks ka pumba joonis.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
SilverEOffline



Liitunud: Mär 12, 2009
Postitusi: 104

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 07, 2011 - 05:09 PM Vasta viitega Tagasi üles

Marks kirjutas:
Täna sai siis jälle ülevaatupunkti külastatud aga pettumus oli suur,kui selgus et pidurid ikkagi ei ole nii head kui arvasin.Üks tagumine võttis tunduvalt vähem kui teine.Nii mind tagasi kutsutigi.
Lammutamisel selgus et üks kolb oli kinni jäänud.Kui pidurid taas kokku sain ja katsetamiseks läks,siis esimesel katsel toimis ilusti aga teisel katsel jäi piduripedaal üles kinni ja enam polnud ühtegi podurit.Ühendasin pedaali lahti aga see osa mis pumba sees kolbi liigutab ei liigu.Oskab keegi öelda,mis võis seal sees juhtuda,etkinni tõmbas?Kasuks tuleks ka pumba joonis.


http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?module=PostWrap&page=slaidid seal piduripeapumba pilt täitsa olemas, selle abil sain mina enda pumba kokku. Kinnitõmbas minuarvates sp. et mansetid on paisnud- Aitab mansettide vahetus, käivad jutud, et muhu pidurisilinder on sama mis 412ne sidurisilinder, ehk jupid sobivad, ise pole proovinud
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 07, 2011 - 07:41 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tuli välja,et kunagi olin tublisti tööd teinud ja kõik need skeemid välja printinud ja pumba joonis ka ilusti olemas.Täna lõhkusin pumba pilbasteks aga oma üllatuseks ma midagi erilist seal sees ei märkand.Pedaali poolne manset oli nagu veidi pehmevõitu aga kas ta võis mõjutada ka kinni jäämist,ei tea.Peab vist igaks juhuks uue vaatama.Seda tööd teist korda eriti küll teha ei taha,kuna see bsk on ikka tõsiselt vinge aroomiga.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
TaruvarasOffline



Liitunud: Sept 30, 2005
Postitusi: 102
Asukoht: Pärnu
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 07, 2011 - 08:04 PM Vasta viitega Tagasi üles

SilverE kirjutas:
...käivad jutud, ...

Poja, need on naiste jutud, ära kõike usu...
Sapika kolvi mõõt on minu mäletamist mööda 19 mm, mosse valdav osa piduri- siduri pumpasid ja töösilindreid on mõõdus 22mm. Vanad trummelpidurite silindrid veelgi suurema mansetiga- 25 mm.
Sapika piduripumba kolvi tagumiseks tihendiks kasutasin Vazi töösilindri mansetti, kui õli hakkas salongi voolama.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 07, 2011 - 08:44 PM Vasta viitega Tagasi üles

Läheneme asjale loogiliselt. Ütlesid, et pedaal üleval kinni! Ok. Ja samas said pumba lammutatud suht lihtsalt. Pedaali jõuõlg on ehk 5,6,7? Jalaga vajutad ikka tosinaid kilosi. Seljuhul poleks Sa ka kolbi niisama kätte saanud. Ja edasi mõeldes ei saa see manseti viga olla. Ja niisiis! On tekkinud hüdrauliline takistus. Kolvist järgmine on üks "klapimajandus". Äkki see nt. purunes vm. Ja õli ei pääsegi nelikusse, või sealt tagasi!???. Kontrollimiseks kasuta järgmist võtet - kas pidurituled rakenduvad, või põlevad nad pidevalt (st. ei lase rõhku maha). Mina teeks nii, diagnostika mõttes!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 08, 2011 - 06:30 PM Vasta viitega Tagasi üles

Berg kirjutas:
Läheneme asjale loogiliselt. Ütlesid, et pedaal üleval kinni! Ok. Ja samas said pumba lammutatud suht lihtsalt. Pedaali jõuõlg on ehk 5,6,7? Jalaga vajutad ikka tosinaid kilosi. Seljuhul poleks Sa ka kolbi niisama kätte saanud. Ja edasi mõeldes ei saa see manseti viga olla. Ja niisiis! On tekkinud hüdrauliline takistus. Kolvist järgmine on üks "klapimajandus". Äkki see nt. purunes vm. Ja õli ei pääsegi nelikusse, või sealt tagasi!???. Kontrollimiseks kasuta järgmist võtet - kas pidurituled rakenduvad, või põlevad nad pidevalt (st. ei lase rõhku maha). Mina teeks nii, diagnostika mõttes!

Loogiliselt lähenemisest oligi kasu.Kiskusin ka pumba uuesti lahti ja avastasin,et midagi on puudu.Joonisel detail nr 21 (vist oli).Leitsin selle vidina teise pumba seest ja kui pump koos,uurisin edasi.Polt mille kaudu õli nelikusse pääseb oli mingit kummi jama täis.See sai puhastatud ja ilmselt oligi see kadunud osa sinna kanalisse pugenud.Aeg surus peale ja oli tarvis tööle tulla ja kokkupanek ning katsetamine jääb homseks.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 08, 2011 - 09:11 PM Vasta viitega Tagasi üles

Mägi Aivar oleks üksinda kõrbes sama teinud! Ise ma enam ei jända BSK ga. 0 varjanti kasutasin, e. kõik uued mansetid ja DOT sisse, koos trassi vahetusega. See muidugi eeldusel, et mitteükski mansett pole ennem BSK-d nuusutanud. Tegelt vist ka voolikud!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
VelloOffline



Liitunud: Mai 06, 2010
Postitusi: 107

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 08, 2011 - 11:32 PM Vasta viitega Tagasi üles

Seda olen ka mina soovitanud.

Piirituse baasil vedelik seob paremini vett ehk kõik roostetab hästi või vahetad iga kevadel uue. Ja kõige hullem et ei tea kas peale talveund on pidurid või ei.
Kindlasti tuleb panna kaasaegsed pidurivoolikud. Exclamation

Kui kõik kummi detailid on uued st. ei ole eelnevalt kasutatud, ei juhtu midagi kui kasutada DOT4 piduri õli. Näide elust Risto, Kalle ja varsti Silveri muhk.

Kuigi pidurid on kiiruse surm Cool
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2090
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 09, 2011 - 07:57 AM Vasta viitega Tagasi üles

Ei ole sel BSK-l ka häda midagi, kui kõik asjad on uued ja korda tehtud. Sõitnud siiani täpselt 7 aastat oma muhuga ja selle aja jooksul on mõlemad korrad hakanud jooksma üks ja seesama silinder.
Karupapa on kindlasti minuga samas paadis Cool

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 09, 2011 - 07:37 PM Vasta viitega Tagasi üles

Imre kirjutas:
Ei ole sel BSK-l ka häda midagi, kui kõik asjad on uued ja korda tehtud. Sõitnud siiani täpselt 7 aastat oma muhuga ja selle aja jooksul on mõlemad korrad hakanud jooksma üks ja seesama silinder.
Karupapa on kindlasti minuga samas paadis Cool

Mina panin ka BSK sisse tagasi ja peale õhutamist tundus,et täitsa toimib see krempel.Eelnevad aastad elas sellega ilusti talve üle ja kevadel pidurid toimisid. Eelmise aasta suvepäevadel oli mul korraks piduritega mingi tõrge ja ilmselt sai viga juba siis alguse aga ei osanud lihtsalt tähelepanu pöörata,kuna kõik hiljem nagu toimis ja vedelik jäi ka normi.Homme proovin siis uuesti ülevaatusel ära käia ja eks näis mis hinnangu nad mu tööle panevad.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language