Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Aug 24, 2019 - 10:50 AM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 45 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 07, 2014 - 07:14 PM Vasta viitega Tagasi üles

Üks muhk tahab vaid kodus olla.

Image

Image

Image

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 15, 2014 - 10:57 PM Vasta viitega Tagasi üles

Nii, oskab keegi kaasa rääkida kes on mootoreid lammutanud.

Sain mina teise mootori mis pidi olema korras - tõsta peale ja sõida - kuid oli üleni paksu õliga koos ja kahtlesin temas - võtslin lahti ja nagu arvata oli (teine silinder)
Image

Võtsin siis kõik lahti, järele jäi ainult korpus. Pesin teise korpuse ära ja hakkasin sinna kokku panema.

Esimene küsimus et mismoodi väntvõlli välja võetakse? Keeran kõik poldid mutrid lahti, keeran hoorata mutri sisse ja koputan sinna otsa õrnalt eks ?
Ja tagasi panen ju samamoodi, koputan õrnalt otsapeale ja läheb vaikselt raamsaale sisse paika ?

Küsimus tekkis sellest et panin vända uude plokki, keerasin kõik kepsud külge ilusti ja keeran vänta - ringi ei käi, no ei käi! Kolmanda silindri keps poob vända kinni - kui teda sees ei ole käib õrnalt puudutades kõik ringi.

Ja viga tundub on selles et kepsu vahe vändal on liiga kitsas - ei mahu ringi käima. Pildilt näha et vasakult poolt on vastu väntvõlli, paremal aga silmaga eristatav vahe.

Image

Et kas see võis juhtuda algsetest purustustest või on vänt "nii pehme" et plokki paigaldades juhtus see.

Ja kas on mul mõtet vända kaela vahet "suuremaks viilida?" või ei tõota see head ja tulemus on sama mis eelmises postituses 80ndatel tehtud mootoriga juhtus..
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 16, 2014 - 08:15 AM Vasta viitega Tagasi üles

Proovi mõnda teist kepsu sinna. Kui tene keps jääb ka kinni, siis vigane vänt. Kui vända küljed korralikud, tuleks pigem kepsu külgi tasalihvpingis lihvida.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 16, 2014 - 07:26 PM Vasta viitega Tagasi üles

Proovisin teisi kepsusid, ei aita mitte miski.

Võtsin lahti kolmanda mootori mille sain kunagi teise autoga kaasa, kus sees pidi olema uus väntvõll aga käega keerates ringi ei käinud.

Image

Image

Tagumine otsal on õlitus puudunud - oskab keegi arvata millest selline asi võis juhtuda? Vänt ise peaks olema uus, esimene ots on ilus.

Image

Kas sellist võib liivapaberiga? lihvida või ei ole sellel asjal mõtet.

Vennad vändad

Image

Oskab keegi öelda kust need pärit on, kõigi kolme mootori avamisel olen leidnud väntvõlli lähedusest, skeemilt ei ole suutnud tuvastada.

Image

Samas endiselt otsin töökorras mootorit või ainult väntvõlli...
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 16, 2014 - 11:02 PM Vasta viitega Tagasi üles

Need pulgad on pärit esimesest raamsaale pukast, hoiavad saale paigal, et ei pöörleks. Õli pääseb vända raamidesse kolmest raamist, tundub, et kanalid kinni. Kuidagi imelik olukurd?! Või on keskmine pukk valesti sees ja puudub õlirõhk? Veidi võid lihvida ja siis kaelad mikromeetriga üle mõõta.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 19, 2014 - 04:18 PM Vasta viitega Tagasi üles

Lappisin mootori kokku, tiksub laual ilusti. Panin külge kontolliks gaz tüüpi masina õlirõhu anduri (MM358) koos näidikuga aga ei näita see mitte midagi... Seega õlirõhku ei ole endiselt ?

https://www.youtube.com/watch?v=y31pSLsYy6w
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 19, 2014 - 06:39 PM Vasta viitega Tagasi üles

Järelikult panid keskmise raamsaale puka valepidi sisse. Vale asetuse puhul lastakse õli keskmise puka juurest otse karterisse. Otsast peale ja nii õpitaksegi.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 20, 2014 - 03:30 PM Vasta viitega Tagasi üles

Keskmine pukk on õigetpidi, taamalt väntvõlli õlitusava paistab
Image

Image

Proovisin ka teise näidikuga niiet näidiku viga ei ole. Ilmselt raamsaaled läbi.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 20, 2014 - 05:03 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ei teagi, mida vastata. Võimalus on seegi, et on olemas kahe jämedusega õlivõtu torusi. Kui sattus peenem, midagi ikkagi luristaks. Samas teema nende tihvtidega, mis hoiab esimest saalet paigal ja kanalid kohakuti?! Õlisurve klapp kinni lahtises asendis? Keera kork eest, vedru välja, vaata kas klapp lüües läheb sissepoole, või tuleb kohe tõmmates välja. Käivitades näed, kas õli purskab. Või on puudu "kiil" võlli ja õlipumba hammaka vahelt? No midagi peaks selle tegevuse sooritamisel selguma.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 20, 2014 - 10:23 PM Vasta viitega Tagasi üles

Aitähh kaasamõtlemise eest! Õlivõtu torujämedus on õige, kuna neid tõesti ka mul kahes jämeduses. Kas see õlisurve klapp (see metallist ots) peab kanalis liikuma kergelt ? Lammutasin teise mootori kaane lahti ja seal oli ta täiesti kinni.. Keerasin poldi eest ja käivitasin.. ja mootor läks "krt" käima ja õli purskas ojadena.. mis on hea, näitab et pump töötab eks?

Image

Homme teen katse, keeran anduri välja ja vaatan kas sealt ka tuleb õli välja, kui ei tule, siis "loogiline" järeldus oleks et esimene raamsaale on valesti pesas eks ?
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 21, 2014 - 11:14 AM Vasta viitega Tagasi üles

Anduri avasse õli ei jõua niiet midagi juhtunud esimese raamsaale või selle asetusega avade suhtes.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 21, 2014 - 01:29 PM Vasta viitega Tagasi üles

Pulga ots peab kenasti minema läbi esimese puka saalesse. Olen näinud ka selliseid saalesi millel too auk puudub ja olen ise puurinud.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 22, 2014 - 01:27 PM Vasta viitega Tagasi üles

Õli liikumine liigitub - usalda agakontrolli - härra, kes mootorit kunagi remontis, oli unustanud esimese saale kinniti paigaldada.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 22, 2014 - 07:19 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tean, millest räägid. Osates Vene keelt, on kõik õpikus kirjas. Nüüd saad surve sinna kus vaja! Eks ju! Oskamatuse-teamatuse põhjustel ei pruugi õli jõuda nookurvõllideni. Kontrolli see kindlasti üle. Kui õli sinna ei jõua siis tõmbad kaaned jälle maha ja tõstad tõukurid õigesse kohta. Hetkel on moto laiali ja usun, et oskad need tõukurid panna õigele kohale.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language