Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Aug 24, 2019 - 10:51 AM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 46 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
mellpoissOffline



Liitunud: Sept 05, 2006
Postitusi: 98
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 18, 2013 - 10:07 PM Vasta viitega Tagasi üles

murGens kirjutas:

Targemad arvasid et kolb käib vastu klappe,....


Vastu klappe käiks ta ju ilma küünlajuhtmeta ka?
Järelikult ikka miski, mis kütuse plahvatamisest häälitsema hakkab.
Ega selle video heli järgi sotti ei saa, aga arvan kolviga (sõrmega) miskit pahasti olema.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 19, 2013 - 07:04 PM Vasta viitega Tagasi üles

No vastu klappe Muhu kolb kohe kindlasti ei käi, isegi "rihma" purunemisel! Varu jätkub, isegi treides, madaldades jne. Kui kolb isegi puutuks klappe, oleks klapp ka kohe kõver ja puuduks kompressioon.
Kolina-mürina põhjus peitub ikkagi ilmselt kolvi ja kaane kontaktis. Olen näinud rapetel ikka korralikke hülsi vajutatud sooni kaantes. Seega nad saavad kokku, tegelikult ei pruugigi saada, aga tolles olematus "puute" piirkonnas tekib tohutu äkkrõhk ja järgneb detonatsioon. Kuigi süüde on juba varem antud, mine tea mis seal toimub. Ja kui puutuvadki kokku, tuleb kaant veits ravida, mingis "pöörlevas" asjas. Minu uuel motol saavutasid nad ka kontakti suht moto esimesel kuumenemisel. See on ravitav.
Tihendeid kasutatakse vaid hülsi all, suht papist-paberist. Peaks olema mingi 0,3mm aga see pole alati tõsi. Suurendasin mõlemal silindril tihendi paksust. Umbes nii!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 19, 2013 - 10:24 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tänud heade mõtete eest!
Mitu varianti nüüd mida proovida. Üks variant on et pead omavahel ära vahetada, kui kolin tuleb kaasa, siis pea viga, kui ei, siis alaosas ikke miskiti.
Kui muud ei saa siis V8 saab ikka Razz

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 26, 2013 - 11:13 AM Vasta viitega Tagasi üles

Nonii, hetkel tundub, et mootor töötab! Panin teise kepsu koos kolviga, tundus et kolb "kõikus" nii sõrme kui kepsu silmast.

Kas kellegil on kokkupuudet - võtmest käivitamisel. Keeran võtme lõpuni aga midagi ei juhtu, tuleb võtit vähe õrnat tagasi lasta, siis tuleb alles starter taha - kui tuleb. Praegu käisin proovisõidul küla poes ja ristmikul, kallaku peal, suri välja ja siis starter ei teinud mitte midagi. Mingi hetk sain jälle "nõksu" kätte kuid siis ei läinud enam käima. Pumpasin bensiini - ei midagi.
Käima läks kui starteriga koju sõitma hakkasin.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
mellpoissOffline



Liitunud: Sept 05, 2006
Postitusi: 98
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 26, 2013 - 01:14 PM Vasta viitega Tagasi üles

Alustuseks tee süütelukk korda.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
SidOffline



Liitunud: Mär 28, 2007
Postitusi: 265
Asukoht: Pärnu
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 26, 2013 - 04:52 PM Vasta viitega Tagasi üles

Asi ei pruugi olla süütelukus. Kui mootoriruumi vaatad, siis kõige vasakpoolsem relee on starteri relee. Ka seal võib viga peituda (klemmid mustad). Minul näiteks relee ei saanud korralikult massi ja oligi nöök käes.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 26, 2013 - 05:12 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tänud kaasamõtlemast. Käisin Hiiul Uazi varuosade poes ja sain sealt uue süüteluku (GAZ) ja nüüd käib salongist võtmest käima Cool
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juul 18, 2013 - 11:19 AM Vasta viitega Tagasi üles

Volga poest leidsin otsitud esisilla remondikompekti.
Image

Kui kellegil huvi siis letis olid muhu kitsad tagumised porikummid saadaval Twisted Evil
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 04, 2014 - 08:04 PM Vasta viitega Tagasi üles

Küsimus targematele kes rohkem kokkupuutunud ehk sõidavad Cool
Kas see on "normaalne" ?

Image

Bensiinipumba all on õli ülevoolu ava vms ja sealt ajab sõites õli välja.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 04, 2014 - 08:21 PM Vasta viitega Tagasi üles

Muhkudel suht tavaline, kuid see pole normaalne. Ülevooluava on mõeldud bensiinile, et see karterisse ei satuks. Seega suur rõhk karteris! Kontrolli tuulutust. Aga tavaliselt tuleb õli tihendite ja tolle plast tüki vahelt. Vaata hoolega üle, kust lekib. Tihendite ja plastjulla vahel aitab kenasti hermeetik.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 04, 2014 - 09:18 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kiskusin lahti ja tundub jah et plast tüki vahelt tuleb. Mis materjalist oleks hea uued tihendid sinna vahele teha ? Teine on puhta vana ja väeti.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 04, 2014 - 10:10 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tee lihtsalt. Pese tihend ja pinnad puhtaks, vaid tiba hermeetiku, ja ongi.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 10, 2014 - 08:48 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tänud! Võtsin kõik lahti ja tuli välja et Tihend 25 oli ka tihend 27 kohapeal niiet eks lõi lihtsalt vahelt ta minema.

Image

Üks mure mis veel piirab sõitmist on see

Image

Kui sõita ütleme ~5km, hakkab mootor puterdama, vasakult poolt esimesel silindril on 2x küünla suisa läbi löönud niiet sädet ta enam ei anna.
Segu rikas ? Valed küünlad ? Kas võib olla et kõik see tingitud hoopis valest õhufiltrist ? Hetlek küljes kaasaja "mootorratta" koonusfilter kuna õige lagunes ära.
Muidu mootor tiksub ja töötab ilusti. (...aga sõita ei saa..kaugemale kui koju jaksab lükata Twisted Evil )

(õhufiltri küsimus tekkis lugedes Nissani foorumit
http://www.nissanclub.eu/forum/%C3%9Cldine/15633-k%C3%BC%C3%BCnlad-mustad)
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 11, 2014 - 06:57 AM Vasta viitega Tagasi üles

Mul juhtus umbes sama, eelmisel kevadel. Põhjustajaks oli ujuki nõelklapp. Oli koolenud ja tõstis bensiini taset pea 1sent, seega jube rikas segu. Soe mootor seda väga ei armasta. Tühikäigul karburaator ka lekkis igalt poolt.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juul 24, 2014 - 12:55 PM Vasta viitega Tagasi üles

Vahepeal sai siis muhk sõitma. Küünlaid tahmas kuna ilmselt olid valed, mitte nö õhk jahutuse jaoks.
Image

Välja suri kallakutel kuna ujuk käis vastu kambri lage.

Image

Õli lekkis bensupumba juurest, mitte et tihend oleks katki olnud

Image

vaid pumbal endal seest oli vedru purunenud

Image

Vahepeal käis pill nii ilusti et sai kaasa tehtud ka esimene lustisõit täies ulatuses

Image

Kuni täna hommikul tööle sõites tuli mõõõõõõõnus kolin sisse

Image

Image

Niiet kui keegi teab kedagi kes teaks kedagi kes on nõus loobuma heas töökorras mootorist millega saaks sõita korraga rohkem kui 150km - võib kirjutada postkasti koos hinnasooviga.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language