Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Aug 24, 2019 - 10:52 AM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 46 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 09, 2012 - 05:50 PM Vasta viitega Tagasi üles

Avad elektriskeemi (lehel olemas) otsid toiteahelad, välistad mitteolulise ja jõuad tõeni! Umbes nii lihtne see ongi!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 11, 2012 - 09:02 PM Vasta viitega Tagasi üles

Vahest veab ka natuke, eriti kui õues varakult pimedaks läheb. Tuli välja et tulede lühist tekitas numbritule juhtmestik mis luugi seest läbi mitme ava läheb, oli teine juba kere külge end poolenisti kinni "keevitanud", jeeei!

Külge sai lõpuks ka puuduvad külje tuuleavad ja tagapõll, pill väliselt koos, no on nunnu ja pilkudemagnet!

Image

Ainus mure on mootor mis teeb koledat häält! http://www.youtube.com/watch?v=JMB3JuG-eEs
PS: Kas keegi teab kedagi kellel kuluks ära selle teema esimeses postis olev kere, või lõikan pooleks ja läheb vanarauda - kõk on tehtav aga endal ei ole hetkel võimalust!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2080
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 12, 2012 - 12:57 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tsiteerin::

PS: Kas keegi teab kedagi kellel kuluks ära selle teema esimeses postis olev kere, või lõikan pooleks ja läheb vanarauda - kõk on tehtav aga endal ei ole hetkel võimalust!


Grandpa's Garage kulub alati ära, ära pooleks küll lõika.

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 12, 2012 - 01:03 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kui peaks juhtuma,et seda keret keegi tükeldama hakkab,siis oleks huvitatud mootoriruumi parempoolsest küljeplekist koos tuulesuunajaga.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 12, 2012 - 08:14 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ainus mure on mootor mis teeb koledat häält! http://www.youtube.com/watch?v=JMB3JuG-eEs

Usalda Imret. Tema suudab ka selle kolina põhjuse tuvastada. Hull on siis, kui vänt katki?! Seda peab ikka kõrvaga kuulama, tuuritama jne.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 18, 2012 - 03:39 PM Vasta viitega Tagasi üles

Täna oli siis see õnnelik päev kui sain sapika lõpuks enda nimele. Mõtlesin et käin "korra lõuna ajal ära", mis see siis ära ei ole - kokkuvõttes läks üle kolme tunni. Aga tehtud ta sai. Samas sai tehtud ka esimene pikem sõit, ARKi ja tagasi ca 20km. Tehnika toimib kenasti, miskipärast aga läks tagant üks velg seest "tahmaseks", peab uurima, kas äki pidur peal vms. Ja lisaks peamiselt kurvi minnes tuleb õudne klobin, nagu mingi detail oleks lahti ja peksaks vastu põhja. Peab uurima, ise mõtlesin et äki bensiinipaak "sõidab" kurvis, või siis amort koliseb, või siis tagumised öötsad ujuvad kuna puksid on nii nagu nad on, või siis käigukasti ühenduslatt käib vastu kere, või siis... tegevust jätkub aga suu on kõrvuni Very Happy

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 18, 2012 - 03:48 PM Vasta viitega Tagasi üles

Võibolla ongi viga tolles tagumises laagripukas, laager nt. hävinud...
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 18, 2012 - 06:25 PM Vasta viitega Tagasi üles

Berg kirjutas:
Võibolla ongi viga tolles tagumises laagripukas, laager nt. hävinud...


Laagri tolm iseenesest ei saaks velje välisseinale maanduda. Avastasin pigem seda et ilmselt on velje augud liiga suureks kulunud ja mutter ei tõmba kinni, teisel sapukal olid ilmselt selleks puhuks seibid vahele tehtud. Jõuga raputades tundub, et velg loksub rummu küljes ja tõenäoliselt ka sellest kolin tekib.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 18, 2012 - 07:30 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ega laager tolmagi. Kui laagerdus paigast, siis puutub klots rummuga ja sellest ka tolm! Mutrite puhul aitab see, kui käiad, või treid mutri koonuse osa lühemaks. Tavaliselt, kui loksub velg rummu suhtes, tulevad varsti mutrid lahti! Kontrolli siiski mõlemate loksu, nii velje ja rummu vahelist, kui ka rummu loksu. Viimast on hea vaadata rummu ja kaitsepleki vahel, see ei tohiks ideaalis muutuda.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 20, 2012 - 08:01 PM Vasta viitega Tagasi üles

Image

Kui kurvis tuleb ilge kolin, nagu keegi lööks haamriga vastu põhja ja velg läheb selliseks tahmaseks, tuleks kontrollida rattamutreid. Panin seibid alla ja kõik on vaikne! Testisõiduga läksin nii hoogu ("sõidab nagu siid") et kõrvaltänaval sai bensiin otsa Very Happy
Lisaks sai polstrid ustele kinnitatud ja porikumme proovitud.
Enamus inimesed, kes mööda jalutavad, jääb kael kangeks järgi vaatamisest, julgemad tulevad teevad juttu ja räägivad enda kogemustest analoogsete masinatega Cool
Kui ilusaid ilmasi veel tulemas, teen paremad pildid - pill ju pmts valmis!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 20, 2012 - 08:13 PM Vasta viitega Tagasi üles

1987 vs 2002 vs 2012 - unistusest on saanud reaalsus.
Image

Image

Image

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 27, 2012 - 10:25 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kuna enda mootor teeb imeliku klõbinat, kas kellegil on pakkuda uut või väga heas korras mootorit, pakkumised võib teha privaatsõnumiga.
Kas kusagilt saab veel soetada ka esisilla munakuid või on nad mõne teise masina omadega vahetatavad?
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Okt 12, 2012 - 08:55 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kuna mootor vaja niiehknaa lahti võtta, leidsin osta.ee vahendusel uued hülsid ja samas haarasin ka uued torsioonvedrud, olemasolevatel mõlematel on mõrad sees. Kui kellegil on veel pakkuda uusi mootorijuppe, võib teha pakkumise postkasti.
Image

Talvekorterit oodates, küll särab.

Image

Natuke huumorit ka - Sai käidud bussijaamas sapakate kokkutulekul.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 17, 2013 - 08:11 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kas kellegil on kogemusi.

Mootori heli ennem lahti võtmist:
http://www.youtube.com/watch?v=JMB3JuG-eEs

Mootor peale kepsude pingete kontrolli, uued silindrid ja uued kolvirõngad ehk siis alt poolt üle käidud kuid heli on endiselt sama:

http://www.youtube.com/watch?v=oEG9z73Y5Qw&feature=youtu.be

Kas võib peas mingi kala olla? Klapid?

Heli tuleb pareamalt poolt tagumisest silindrist, kui küünla juhe ära võtta - kaob ära.

Eelnevalt oli samas silindris kolvi rõngad sisse põlenud kolbi, uus kolb sai võetud teiselt mootorilt.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
murGensOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 215

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 18, 2013 - 09:40 PM Vasta viitega Tagasi üles

Image

Targemad arvasid et kolb käib vastu klappe, isa arvas et võibolla on pea nii kulunud seest et polte pingutades surub pea liiga alla.
Skeemilt vaatan et 14 ja 16 on ilmselt vasest seibid selle vältmiseks ? Kas selliseid asju kusagilt saada on või millest neid ise teha võiks ? Kui ploki ja silindri vahele väike tõste moodustada - see aitaks ilmselt ?

Marko.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language