Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Aug 24, 2019 - 10:51 AM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 44 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2080
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mär 18, 2014 - 04:38 PM Vasta viitega Tagasi üles

Jaanus kirjutas:


Image


Kas see vurr tõstetakse ümber sellele mootorile?


Image

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mär 18, 2014 - 05:32 PM Vasta viitega Tagasi üles

Imre kirjutas:

Kas see vurr tõstetakse ümber sellele mootorile?


Ei, ei, turbotamine pole hetkel plaanis, no vähemalt mitte enne 1.aprilli Wink
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 22, 2014 - 09:00 AM Vasta viitega Tagasi üles

Juhtus selline kummaline lugu, et täiesti kogemata sai poolpimedas kuuris see Labo mootor (tänud Kristjan!) hoopis punasele peale krutitud. Radikas Pandalt, siduriketas ja karpa 127-lt (tänud Uku!), moditud jagaja 08-lt (tänud Imre!), soojendusradikas 126BIS-lt, sumpsiks mingi universaalne pütt, õhufilter Minilt. Kuna kogu kupatus muutus väheke raskemaks, siis sai paigaldatud üks Niva tagavedru, mis pooleks lõigatuna on täpselt õige pikkusega Wink
Võib vist esimest lund proovima minna...

Image


Viimati muutis seda Jaanus (Dets 22, 2014 - 11:32 AM). Kokku muudetud 1 kord
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
MärtOffline



Liitunud: Okt 02, 2007
Postitusi: 322
Asukoht: Söörömöö
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 22, 2014 - 10:19 AM Vasta viitega Tagasi üles

OK Aga veljed?

_________________
53 966 245
rebelmoto.ee
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 23, 2014 - 10:21 AM Vasta viitega Tagasi üles

Märt kirjutas:
OK Aga veljed?


Veljed (tänud Märt!) ootavad riiulis pritsi ja värvi.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 27, 2015 - 07:32 AM Vasta viitega Tagasi üles

Kuna mu mõtted vahelduvad kiiremini, kui naiste tujud, siis tänaseks on taas pardal vana hea originaalpada. Seda kolmepotist päris korralikult tiksuma ei saanudki, paari nädala pärast on juba Talveralli eelne treeningüritus Pandivere RR, seega Labo mootor jääb ootama paremaid päevi, võimalik, et isegi valge peal.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
SidOffline



Liitunud: Mär 28, 2007
Postitusi: 265
Asukoht: Pärnu
Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 22, 2015 - 07:42 PM Vasta viitega Tagasi üles

Igasugu testimised ja putitamised on ennast ära tasunud. Jaanuse Fiat mille sangas Kaspar saavutas siis Talveralli 2015 esimese koha.

Omal oli äraminekuga suht kiire ja tähistama ma ei jäänud. Aga palju õnne võidu puhul.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 26, 2015 - 08:37 AM Vasta viitega Tagasi üles

Passiivselt müügis oleval Punasel selleks korraks hooaeg lõppenud ja suvekorterisse pakitud. Seega viimane aega Valge ette võtta, kaks talve karmi Talverallit on päris korralikult põhjale haiget teinud, jalavannid lömmis, värv maas ja päris rebane teine juba. Lisaks oma laiskusele jätsin omal ajal neilt varuosaplekkidelt tehasekrundi maha võtmata ja see irdub nüüd mõnusalt koos kattevärviga. Tuleb põhi sirgeks taguda ja täiesti haljaks lasta. Samuti läheb vahetusse lömmi sõidetud ning pahtliga taastatud tagatiiva äär.
Kere grilli ajamisega oli muidugi nii kiire, et korralikke fiksaatoreid polnud mahti teha ja selle tulemusena suutsin katuse ka mõnusalt mõlki ajada Cool

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mär 10, 2015 - 09:39 AM Vasta viitega Tagasi üles

Vaikselt ikka asi edeneb, kolm talve tagasi lömmi sõidetud tiib sai väikese paranduse. Põhi veel üle võõbata, siis tagasi ratastele ja saab alustada eeltöödega. Maaler Püha külast olevat juba paja tulele pannud ja alustanud eriretsepti järgi värvi segamisega Wink

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mär 13, 2015 - 08:13 AM Vasta viitega Tagasi üles

Turvalisusest antud pisikese punni puhul suurt rääkida ei saa, vaatamata sellele on tänane peatükk järjejutus pühendatud ohutusele.
Mõningad mälestused sööbivad mällu, pole just palju, mis meenuks paarikümne aasta tagusest suhtest vana hea Kadetiga. Üks moment siiski - noore uljaspeana (jah, rohi oli rohelisem ja ...) sai mööda Kaarli pst Vabaka poole kimatud, kui järsku eessõitva masina taguots välkkiirelt lähenema hakkas. Tugeva jalasirutuse tagajärjel lõhkes kere korrossioonist nakatunud piduritoru, pedaal vajus poolenisti tühja, olin juba leppinud oma saatusega, kui imeväel rakendusid kahe allesjäänud ratta pidurid ning rehvide kiunudes sain paar cm enne matsu pidama.
Sellest ajast olen seda usku, et kahekontuurne pidurisüsteem on väheke kindlam kui üheringiline. Skeptikud väidavad, et tee värk korda ja asi hea küll. Olen pannud kõik uued torud, voolikud, silindrid ja mõne aja pärast avastanud taas, et mingi mansett tilgub, need krdi aftermarket jubinad on ikka p... küll.
Sellest mälestusest tõugatuna saigi piduripump vahetatud, kere tuli küll natuke lõikuda, kuid selle augu peale sobib täpselt plastkate 126-e küljest.

Image

Ja juttu jätkub kauemaks, kui nüüd päris aus olla, siis antud masin on tehasest väljunud koos turvavöödega. Minuni jõudes olid järel neist narmad, lukud ei toiminud jne. Kõik need aastad on ilma hakkama saadud, nüüd doonorit lammutades jäid näppu rullikutega rihmad ja sai neid külge proovitud. Naljakas on küll see variant ega need itaallased ju nii pisikesed ka pole, kuid kinnitus B-piilari küljes on niivõrd madalal, et paras on rihm kaenla alt läbi tõmmata. Praegu veel seedin varianti keevitada uus kinnitus nii 15-20 cm kõrgemale. Võimalus on muidugi ka vanaviisi rihmavabalt jätkata.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 01, 2015 - 07:42 AM Vasta viitega Tagasi üles

Vaatamata kella kruttimisele läks hommikul varakult uni ära, seega oli mahti katsetada uue värvilahendusega. Alumine osa plaanis masina sünnikodu meenutades Ferrari punaseks võõbata ja ülevalt poolt siis moodsaid aegu arvestades sujuvalt lillaks... Uut disainistiili hakkab ilmestama hüüdlause "Auch, ich bin ein auto", viidates antud punni kirevale nooruspõlvele, mis möödus Saksamaal.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 10, 2015 - 06:24 PM Vasta viitega Tagasi üles

Fiat è di nuovo in strada...

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 20, 2015 - 11:04 AM Vasta viitega Tagasi üles

More power! Rolling Eyes
Tänud Kasparile, kes lubas oma vanarauahunnikus ringi vaadata (see hakkab mul juba halvaks harjumuseks saama Cool ).

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 05, 2015 - 07:23 AM Vasta viitega Tagasi üles

Eelmine nädal õnnestus teist korda fiatiga tee peale jääda, mõlemal juhul süüdlaseks jagaja kontaktid. No midagi pole teha, kvaliteet nendel makaronisööjate jubinatel on ikka masendav. Seega sai, parema lootuses, külge kruvitud moodsam Itaalia kooperatiivi toode.
Loodan, et Läti reisi ikka vastu peab...

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 431
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juul 14, 2015 - 01:57 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kuna semu Kaspar tegi märkuse "more power" karpa installeerimise ajagraafiku venimise pärast, siis ei jäänudki muud üle, kui vanarauahunnikust sobiv plokikaas välja otsida.
Kunagi 70-ndate lõpus paigaldati unifitseerimise eesmärgil moodsale esiveolisele karbile, nimega Panda, mootor ja käimakast 500/126-lt.
Tehti seda siis ZAZ/LuAZ-i eeskujul, peaülekannet kastis ümber keerates ja mootorit tagant ette kolides. Kuna see tehnika on ikka suht jõuetu, siis viidi läbi väike "tuning". Natuke suuremate sisselaskeklappidega ja kõvasti suuremate sisselaskekanalitega ning kahelõõrilise karpaga saavutati lausa 30hj. Sellest johtuvalt sai mudelinimeks Panda 30.
Nüüd proovime seda kaant Cinquecento peal.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language