Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Dets 12, 2019 - 05:51 PM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 37 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 433
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 01, 2012 - 09:41 AM Vasta viitega Tagasi üles

Pärast talverallit pole käed rüpes istunud, internetist kõvasti know how omandatud ning peale kuu aega pusimist hakkab asi ilmet võtma.
Räägitakse, et kevadrallil pidi kõva paugutamine tulema, subaru- ja ladamuhkudega konkureerimiseks peab ka natuke mootorit järgi aitama.
Loodan, et jõuan ikka valmis Very Happy

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 01, 2012 - 04:25 PM Vasta viitega Tagasi üles

Arvan, et saan siit ka oma ammusele mõtisklusele-küsimusele vastuse?! Teatavasti tekib karpas, st. segukoonuses hõrendus, selles piirkonnas asub ka nn. mingi düüs, mille abil (võibolla 0,5 hõrendus) moodustatakse küttesegu. Õhu ja bensiini suhe nii 15-18 kilodes. Mõtlen just sellele, et kui karpa õhuosa on ülerõhul, kas säilib segukoonuses alarõhk, et kütust imeda?
Loogiliselt muudaks segukoonuse peenemaks - mida suurem õhu kiirus, seda väiksem rõhk ja saavutakski alarõhu. A vot selle arutamiseks peab ikka laua taha istuma! Tegelt on puudu veel jahuti!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 04, 2012 - 06:34 PM Vasta viitega Tagasi üles

Nüüd tegelikult sain oma "tobedale" küsimusele ise vastuse Embarassed ! Mulle meenus, et karpa ujukikamber on ühenduses karpasse saabuva õhuga, seega ka saabuva õhu rõhuga. Nii pole vahet millise rõhuga õhk karpasee tuleb, segukoonuses on alati alarõhk ja bena imetakse, nagu tavaliselt M.O.T.T.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
kaspar78Offline



Liitunud: Jaan 02, 2005
Postitusi: 96
Asukoht: Kehtna
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 02, 2013 - 09:03 AM Vasta viitega Tagasi üles

Palju õnne Jaanus!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
urmasOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 307
Asukoht: Saaremaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 02, 2013 - 03:13 PM Vasta viitega Tagasi üles

Õnne:)
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ukuOffline



Liitunud: Jaan 26, 2005
Postitusi: 184
Asukoht: Saue
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 02, 2013 - 03:57 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kenasti õnne!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 433
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 03, 2013 - 01:48 PM Vasta viitega Tagasi üles

Suured tänud!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 433
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 22, 2013 - 10:25 AM Vasta viitega Tagasi üles

Antud teema pealkiri tuleb vist ära muuta, suure tõenäosusega enam talvel selle masinaga sõitu ei tee.
Suvel ikka mõnusam, eriti kui sellised noored kaunitarid külge löövad Very Happy

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2090
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 22, 2013 - 12:29 PM Vasta viitega Tagasi üles

Aga jaga siis õest number 126 ka infot ja säärejooksu Smile

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 433
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 30, 2013 - 08:50 AM Vasta viitega Tagasi üles

Traditsiooniks muutunud igatalvine mootor maha/peale protseduur jälle läbitud. Ajendiks oli seekord kahtlaselt käituv sidur, mille vahetamise käigus avaldus väntvõlli metsik pikilõtk ja kui mootor juba legoks läks, siis halva üllatusena avastasin praod plokikaanes klappide vahel.
Käimakast sai kahest kastist kokku kombineeritud ning seoses sellega kauaoodatud sünkronisaatorid ka lõpuks sisse.
Katsetamise käigus jäi tagurpidikäik sisse ja otsustas ennast enam mitte välja anda, seega ootab vist ees taas demontaaz.
Ei teagi, kas kevadralliks liikuma saab Embarassed

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2090
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 30, 2013 - 09:49 AM Vasta viitega Tagasi üles

Jaanus kirjutas:

Katsetamise käigus jäi tagurpidikäik sisse ja otsustas ennast enam mitte välja anda, seega ootab vist ees taas demontaaz.
Ei teagi, kas kevadralliks liikuma saab Embarassed


No ralli-puska ka sul, et tulemata ikak ei jää ju?

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 433
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Nov 27, 2013 - 10:54 AM Vasta viitega Tagasi üles

Viimasedki sidemed muhuga on nüüdseks läbi lõigatud, sapika liiga tugevad tagavedrud asendatud progresseeruva jäikusega vedrudega. Parem ikka Very Happy

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2090
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Nov 27, 2013 - 11:00 AM Vasta viitega Tagasi üles

Vedrud näevad nii ilusad välja et ei raatsiks auto alla pannagi, kena riiulis vaadata Smile

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 433
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 04, 2014 - 04:39 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ega siis pikalt kannata rahus istuda, vaja ikka taas kord hakata näppima töötavat masinat (teadagi, millega see tavaliselt lõppeb Wink). Paar kuud tagasi lubas Kristjan lahkelt oma vanarauahunnikut revideerida, suure aitähi eest sai koju tassitud Suzuki päritolu Daewoo Labo kolmepotine mootor. Töömahtu sel 0,8l ja jaksu tublid 28kW (mu vanal Matizel oli sama mootoriga 38kw, seega näppimisruumi on).
Algselt oli plaan see mootor ametlikult punasele rallikale peale tõsta, siis pärast mõningast kirjavahetust ARK-i tehnoosakonnaga jäi see soiku (vaidlus liigse 3 kW pärast Very Happy ).
Nüüd kuri mõte valge pill väheke kiiremini lippama panna. Pole veel päris kindel, kas pikkuse poolest vahele mahub, mootor on 45-kraadise nurga all, seega on lootust, et tugevalt kaldu oleva tagaluuk (ehk siis kõrguses mootoriruumi lühendav) kinni käima hakkab. Võimalus on muidugi Abarthi stiilis luuk üldse avatuks jätta.
Kolmsilindrilise mootori tasakaalustamiseks on hooratta paksus päris muljetavaldav (ca 50mm), seetõttu terasest vaheplaadiga arvestada ei saa, alumiiniumist plaat saab olema paksusega 30-35mm.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 433
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mär 18, 2014 - 10:01 AM Vasta viitega Tagasi üles

Pimedatel ja külmadel talveõhtutel sai sooja naha vahele vaheplaati saagides ja viilides. Nüüd saab siis proovima hakata, kas mootor peale ka mahub Cool

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language