Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Sept 26, 2018 - 04:38 PM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 38 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 12, 2010 - 08:57 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tervist, kõik teised muhkude omanikud!
Võtsin viimaks julguse ja viitsimise kokku ja pajatan ka enda muhust veidi. Kui klubisse registreerides küsiti klubisse astumise põhjust, siis ma tiba valetasin seal. Nimelt ma ei ole kunagi muhu omanik olnud (küsimustikus väitsin ma just vastupidist), küll aga olen ma veidi üle aasta juba ühte remontinud ja mõned päevad tagasi sai see ka elukaaslase nimele uuesti arvele võetud. Varem kuulus see muhk tema vanaisale, kes võis ostuloaga selle endale osta. Esmaseks registreerimiseks on märgitud 1964, aga viimased 15-20 aastat seisis puutumatult kuuri all. Kunagi eelmisel suvel sai siis härjal sarvist haaratud ja masin kuuri alt välja veetud. Esmamulje oli suht lootust andev, suuri auke ei paistnud kuskil olevat. Sai ta siis kärule aetud ja Põlvamailt Viljandimaale veetud. Peale esimest survepesu ja lähemalt uurimist pilt enam nii roosiline ei paistnud. Ei olnud sellel ühtegi plekki, mis poleks kortsus ja roostes olnud ja mitmed kohad olid üsna heldekäeliselt üle pahteldatud. Alustuseks sai siis kõik küljest ära käivad jubinad küljest ära võetud ja meelde jäetud, et kuhu nad tagasi käivad. Järgmisena võtsin käsile kere lõikamise ja keevitamise. Tagakoobaste tagumised ääred olid täiesti läbi ja sinna tuli midagi uut leiutada. Panin sinna 01 esitiiva tagumised otsad ja need sobisid sinna paganama hästi. Järgmine teema olid pidurid. Algne plaan oli muretseda lihtsalt uued mansetid ja asi tahe, siis aga mõtlesin et venevärk on ikka venevärk ja parandatud venevärk on veel hullem. Võtsin siis vana silindri näppu ja läksin poodi uurima, et kas leidub midagi ligilähedast, ja leidsingi. Pidin ainult kolbidele raksid sisse tegema ja klotsidel tuli otsi tiba maha käiata. Klotsidele sain Tartust Ülo ärist uued katted kah peale, sealt samast sain ka uue käsipiduritrossi ja tagumised pidurivoolikud. Ühe uue esimese voolikuleidsin isa juurest (arvas et ju on mosse ajast vedelema jäänud) ja teise esimese sain Viljandi Taaskasutuse keskusest. Kõik torud said samuti väljavahetatud, ostsin poest 10m 6mm vasktoru ja kukkusin väänama.
Pahteldamise ja värvimise lasin ma tiba oskajamatel teha. Jäi veel sisu värskendamine, selleks sai hulka head mööbliriiet ja termantiini ostetud ja tuttav õmbleja tegi sellest kraamist istmekatted ja küljepolstrid. Uue laepolstri lõikasin ise oma osavate käekestega välja.
Aga mis seal ikka, pikk jutt s... jutt. Kui ma kunagi peaks sellise koha leidma, kust saaks siia pilte üles panna, siis ma ka panen, seniks aga kõigile kõike head ja toredat putitamist. http://album.ee/album/508643/50248553

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2042
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 13, 2010 - 10:00 AM Vasta viitega Tagasi üles

Kena masin, piltide ülespanemise võimaluse leiad siit http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2 13

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
MärtOffline



Liitunud: Okt 02, 2007
Postitusi: 317
Asukoht: Söörömöö
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 13, 2010 - 01:25 PM Vasta viitega Tagasi üles

Esituled veidi köördi? Kapoti ja ukse vahed ka kahtlased.

Muidu kena sile Smile
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 13, 2010 - 04:36 PM Vasta viitega Tagasi üles

birdshit kirjutas:
Esituled veidi köördi? Kapoti ja ukse vahed ka kahtlased.

Muidu kena sile Smile

Pean selle kõigega nõustuma, parem tuli näitas täiega maha (nüüdseks on asi juba parem). Kapotiga juhtus selline kole lugu, et see oli juba ennem suht kõver, aga kui ma läksin peale ülevaatust esimesele proovisõidule, siis unustasin kapoti korralikult kinni panna ja 90km/h juures lendas see lahti ja läks veel kõveramaks.Uksed on üks paras peavalu, see masin on kõrvalistuja poolelt saanud ühe korraliku paugu ja sellest on kere üsna kõver, nii et uste kinni saamine nõuab parajalt kõva kätt.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
MärtOffline



Liitunud: Okt 02, 2007
Postitusi: 317
Asukoht: Söörömöö
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 13, 2010 - 09:43 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ei ole hullu, vähemalt nägid vaeva ja said auto liikvele! Wink
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
kristerOffline



Liitunud: Sept 01, 2005
Postitusi: 29
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 14, 2010 - 09:44 AM Vasta viitega Tagasi üles

Tere! Huvipärast küsin, et mis pidurisilindrid kasutusse läksid? Ja kas peasilnder jäi originaal?
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 14, 2010 - 10:14 AM Vasta viitega Tagasi üles

krister kirjutas:
Tere! Huvipärast küsin, et mis pidurisilindrid kasutusse läksid? Ja kas peasilnder jäi originaal?

Peasilinder jäi originaal, panin vaid uued mansetid sisse. Kõik ülejäänus said Volvo omad, 240 omad olid vist. Poldi auke pidin poole augu võrra edasi viilima, aga muidu sobis igati hästi.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 17, 2011 - 10:02 PM Vasta viitega Tagasi üles

Sel ajal kui teie kõik hullunult mööda Saaremaad ringi rallisite, käisin mina Põlvamaal ja ajasin solidaarsustundest ka enda muhu talvekorterist välja. Sügisel jäi ta seisma selles seisus, et laadimistuli hakkas armatuuris põlema, võtsin nüüd kõik juhtmed relee küljest lahti ja käisin liivapaberiga üle ja oligi kõik jälle OK. See tegi meele kohe nii rõõmsaks, et otsustasin ka väiksele sõidule minna. Kaks pägalikku istusid tagaistmele ja nii me ringi vurama läksimegi. Ning varsti juhtuski see mida ma olen algusest peale kartnud, nimelt kruusatee raputas nii kõvasti, et kõrvalistuja uks lendas sõidu pealt lahti ja sai tiba kannatada, igatahes pärast seda ei tahtnud see uks enam üldse kinni püsida. Siit ka küsimus, et kas kellelgil teisel ka sellist asja on juhtunud ja kas on mingit head ja geniaalset lahendust selle vastu? Teine mure on käigukastiga, nimelt ei püsi neljas käik sees, selline tunne on et ei saa seda käiku korralikult sissegi. Kas seda saab kuskilt kangi juurest regullida, või on see äkki mingi tüüpviga?

PS. See Kevadralli video ajas ikka kadedaks küll
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
MärtOffline



Liitunud: Okt 02, 2007
Postitusi: 317
Asukoht: Söörömöö
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 18, 2011 - 09:44 AM Vasta viitega Tagasi üles

Kas uksel piiraja on vöi läheb sul uks peaagu 180kraadi? Arvan, kui uks on korralikult kinni, ei tohiks ta niisama lahti tulla. Äkki oli ta sul "esimeses" astmes.
Käike saad reguleerida näiteks hoovastikust, mis kastist välja tuleb.

_________________
53 966 245
tomsonmrt.com
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 18, 2011 - 02:59 PM Vasta viitega Tagasi üles

birdshit kirjutas:
Kas uksel piiraja on vöi läheb sul uks peaagu 180kraadi? Arvan, kui uks on korralikult kinni, ei tohiks ta niisama lahti tulla. Äkki oli ta sul "esimeses" astmes.
Käike saad reguleerida näiteks hoovastikust, mis kastist välja tuleb.


Piiraja on täiesti olemas, aga see on mul garaazis laua peal. Uks läheb küll teise astmesse, aga hoiab ainult napilt otsaga ja ots on ka väga ümaraks kulunud. Nii et kui natuke raputab kipub kohe lahti viskama.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
urmasOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 304
Asukoht: Saaremaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 18, 2011 - 09:33 PM Vasta viitega Tagasi üles

birdshit kirjutas:
Kas uksel piiraja on vöi läheb sul uks peaagu 180kraadi? Arvan, kui uks on korralikult kinni, ei tohiks ta niisama lahti tulla. Äkki oli ta sul "esimeses" astmes.
Käike saad reguleerida näiteks hoovastikust, mis kastist välja tuleb.


Kui sõiduajal uks avanema peaks siis palu parimat et see piiraja liiga tugev ei oleks. muidu tõmbab ukseposti ka tagurpidi ja suurendab remondimahtu. see piiraja ikka pigem selle eesmärgiga, et sisse istudes ei läheks uks istuja käeulatusest kaugemale.
Minu muhkudel olen täheldanud isegi nn. reguleer plaate mis on lukuvastuse alla paksenduseks pandud. tunduvad tehase omad olema. või väga püüdlikult tehtud reljeefse pinnaga et haarduks. mingi lahendus peab olema ju tehases kõverate kerede müügi tarbeks.

Kui käigukang on vabakäiguasendis täpselt püsti siis on pigem tõenäosus et rike peitub kastis. kui kang vabas asendis neljanda poole viltu siis oht et ei ulatu enam kaugemale liikuma ja käik võib jääda lülitusega poole peale ja kipub välja lööma. Esmane reguleemis koht on kangi korpus. kaks polti paremas küljes ja kaks peal. Käik välja poltidel pinge maha ja liigutad korpuse nii et kang jääks otse asendisse ja kinnitad poldid. kui viga ei kao ja silmnähtavaid takistusi liikumisel pole siis rike kastis ja mis seal täpsemalt, see selgub lahtivõtmisel.

minu tagasihoidlik arvamus. Smile
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
LõviOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 166

Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 18, 2011 - 10:44 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ma loen Märdi kommentaare alati Saare keeles...täiesti ebareaalne Smile
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 344
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 18, 2011 - 10:46 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kas sama kehtib ka tagurbidi käigu halvasti lülitumise puhul?Mul peab ikka mitu korda enne üritama enne kui käik sisse lülitub.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
urmasOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 304
Asukoht: Saaremaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 18, 2011 - 11:08 PM Vasta viitega Tagasi üles

Marks kirjutas:
Kas sama kehtib ka tagurbidi käigu halvasti lülitumise puhul?Mul peab ikka mitu korda enne üritama enne kui käik sisse lülitub.
kui kangil liikumisulatust nagu oleks. Siis vaata kas asi tihke.
liigsed loksud raskendavad ka esimesel korral tagurpidi käiku lülitamast. aga jah kang püsti neutraalis. Minul ühel seebika kastil oli kastisisene ühendus nii kulunud et tagurjalu käik oli sama veaga. Alles päris mitmendal lülituskorral hakkas masinat tagasi vedama. Seda oli käiatud juba enne mind ja oli ka hammakaid kulutanud.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 19, 2011 - 10:37 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kui käigukang on vabakäiguasendis täpselt püsti siis on pigem tõenäosus et rike peitub kastis. kui kang vabas asendis neljanda poole viltu siis oht et ei ulatu enam kaugemale liikuma ja käik võib jääda lülitusega poole peale ja kipub välja lööma. Esmane reguleemis koht on kangi korpus. kaks polti paremas küljes ja kaks peal. Käik välja poltidel pinge maha ja liigutad korpuse nii et kang jääks otse asendisse ja kinnitad poldid. kui viga ei kao ja silmnähtavaid takistusi liikumisel pole siis rike kastis ja mis seal täpsemalt, see selgub lahtivõtmisel.

minu tagasihoidlik arvamus. Smile[/quote]

Suured tänud asjaliku soovituse eest. Kui taas auto juurde satun siis vaatan selle käigukangi asendi üle ja ma väga loodan et see on neljanda käigu poole viltu. Neljandat käiku sisse tõmmates on alati selline tunne, et väike nõks jääb puudu, et käik korralikult sisse saada.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language