Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Aug 24, 2019 - 10:47 AM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 44 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
jupiter22Offline



Liitunud: Aug 24, 2010
Postitusi: 5
Asukoht: Jõgevamaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 25, 2010 - 08:30 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tere!
Häid pühi kõigile!
Olles ammu siin foorumis teemasid sirvinud, otsustasin ka enda muhust teema teha. Pildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna:
http://fotoalbum.ee/photos/jupiter22/sets/1096471/
Pildid on tehtud peale käru pealt maha lükkamist kodus. See on mul juba tegelikult teine muhk. Esimese muhu tõin Jõgevamaale Virtsust. Juba selle toomine oli üks paras peavalu: suvel mõllas Eestis torm, noo ikka see möllas täpselt siis kui sai muhule järgi mindud, teiseks otsustas mu autol üks õlitoru katki minna (muhk oli siis juba käru peal), terve tee pidi autole õli lisama ja muhu toomise reis lõppes veel sellega, et pidin politseile käru ülekaalu ja ühe rikkis kärutule pärast aru andma. Kodus muhku rookima hakates selgus, et seda autot ma küll tegema ei taha hakata, rooste on teinud oma töö. Müüsin muhu maha. Teise Muhu ostsin Kadrina lähedalt. Muhk on sündinud 1968a. Ta on seisnud 30 aastat garaazis. Kere on tal tip-top. Auto on enamasti originaalvärvi all, üle värvitud on kapott, esipõll ja vahetatud on juhipoolne esitiib. Keevitamist vajab üks karp (mõlemas otsas on näpusuurused roostepesad. Tihendid, rool ja spidomeetrikorpus on ideaalses korras. Salongis on riie suht määrdunud, lasen sugulasel uue sisu õmmelda. Mootor on rikke tõttu 30 aastat tagasi maha võetud ja sealt on palju asju kadunud. Plaanis on masin paari aastaga korda saada. Ostes puudusid masinal dokumendid (omanik väidetavalt ammu surnud ja abikaasa elab Soomes), müüjateks olid väidetavalt omaniku tütar ja tema abikaasa. Ostsin selle foorumi kaudu ühelt kaaskasutajalt masinale Eesti dokumendid, kuid Arkis selgus, et passis olev masin on maha kantud, kuigi ostuga sain kaasa kogu kompoti ja passis oleva omanikuga ma ka kontakti ei leia, müstika. Pidin omale Arkis politsei kaela saama. Sain taastamise eelarvesse kraatri. Ei tasu liiga palju võõraid inimesi usaldada. Seega painab mind ikkagi dokumentide mure. Muhule leidsin ka suure otsimise peale täiskomplektse mootori koos käigukastiga, kuid asjad saan kätte alles uuel aastal, sest lumi on nii mitmedki ukseesised totaalselt kinni tuisanud. Ostuga pidin kaasa saama veel kastideviisi uusi ja vanu juppe, sealhulgas tutikad tagarattalaagrid ja ette uued torsioonid. Muhul on kõik rehvid kasutuskõlbmatud, kuid mul on ostetud juba eelnevalt 6 kasutamata taastatud originaalrehvi. Ei tea, kas nendega tänapäeval ka sõita lubatakse? Liivapritsitud on ka 5 korralikku originaalvelge. Lisaks on kokku otsitud igasugu muid varuosi. Kuid pean veel veermikule ja piduritele asju otsima, lisaks pean veel kuskilt ühe viisaka välimusega stange leidma, lisaks on esiustele välja vaja korralikke alumiiniumliiste ja salongis on üks käehoidmisrihm ja kinnitus b- piilari küljest puudu. See Muhu juppide otsimine on üks tõsine peavalu, enne leiab vanale Volgale juppe kui Muhule. Muhu tarvis on praegu ka liivapritsi ehitamine pooleli (gaasiballooni baasil). Kodus on hea rahulik oma suure kompressoriga ja isetehtud liivapritsiga Muhu põhja puhastada, ei pea käruga mööda Eestit vurama. Kui hakkate liivapritsimõtet maha laitma, siis vastu saan öelda, et olen liivapritsiga mitu kuud tööd teinud. Keretöid ei pea ka sisse ostma, sest autode keretöödega olen tegelenud omajagu (keevitamisest poleerimiseni). Sahtlis on olemas ka kutsetunnistus. Pikk jutt, ... jutt.
Tanel


Viimati muutis seda jupiter22 (Jaan 22, 2011 - 09:06 PM). Kokku muudetud 1 kord
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
MärtOffline



Liitunud: Okt 02, 2007
Postitusi: 322
Asukoht: Söörömöö
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 26, 2010 - 01:35 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ülevaatuspunktis öeldi mulle, et rehvid peavad olema ilma praegudeta ja mustrit peab ka soovitatavalt üle miinimumi olema. Ehk siis kui vana rehv on vöi milline see välja näeb, enam ei loe.

Edu korrastamisel!

_________________
53 966 245
rebelmoto.ee
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2080
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 27, 2010 - 06:19 PM Vasta viitega Tagasi üles

Dokumentide osas pead leidma endale arvatavalt paberitega mädanenud kere, mille ümber regid ja siis võlud esipõlle pealse ringi Wink
B-piilari sanga ma leian riiulilt kui vaja.

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
MarksOffline



Liitunud: Okt 24, 2006
Postitusi: 347
Asukoht: Järvamaa Türi vald
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 28, 2010 - 01:29 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kui juba ümber on regitud,pole vast enam mingit muret.Minu omal on vahetatud esimene põll ja ma pole sinna mingit kerenumbrit juurde lisanud.Samuti ei ole mul ülevaatusel keegi vaevunud seda otsima.Esimesel kahel korral võtsin igaks juhuks vana põlle tüki kaasa,et äki läheb vaja.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
jupiter22Offline



Liitunud: Aug 24, 2010
Postitusi: 5
Asukoht: Jõgevamaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 17, 2011 - 08:39 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tere!
Pole ammu kirjutanud, kuid siiski on natuke saanud ka muhu kallal tööd teha. Muhk on täiesti juppideks võetud ja uste ning kapottide plekitöö on tehtud. Lähipäevil hakkan ka kere üksikuid keevitamist vajavaid kohti parandama. Veljed said omale elevandiluu tooni värvi+ sai korralikud originaalkilbid läikima löödud. Esisillatala korralike torsioonidega on ka nüüd juures aga käändmikupukse ja polte pole veel saanud. Vahepeal on saanud ka vanema generatsiooni inimeste käest muhkude kohta pärida. Muhke isegi täitsa seisab veel kuuride all, aga neist ei taheta loobuda. Sain teada, et mu kodust ca 5 km kaugusel seisab ka korralik muhk, kuid ära ei müüda. Kahju, sest kahest muhust saaks ühe korraliku. Muhu tarvis sai ka isiklik traatkeevitus ostetud+ segugaas. Segugaasiga (80% argooni ja 20 CO2) on üllatuseks ikka hulka parem keevitada:) Muhul on kõik pidurisilindrid vaja vahetada+ voolikud ja torud. Tagumiste õõtshoobade puksid olid ka läbi, andis neid välja pressida. Kässari ja spidomeetritross on ka läbi:( Rattalaagrid ühtivad põllumajanduslaagritega, nendega peavalu pole:)
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language