Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Juun 07, 2020 - 12:21 PM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 51 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 30, 2018 - 09:19 AM Vasta viitega Tagasi üles

Möödus kõigest 11 aastat, kui masin lõpuks originaalilähedase õhufiltrikopsiku sai. Sellega seoses taastatud ka "vaese mehe turbo" (jahutusventilaator puhub läbi filtri külma õhku). Laaderõhk sai nii hea, et karpast lõi mahlad välja, uute tihenditega saab vast pidama. "Kõhutunde dünostendis" mõõdetud võimsusekasv tubli 0,500 kW.
Nii hilja pole veel hooaeg alanudki Smile

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Sept 10, 2018 - 08:27 PM Vasta viitega Tagasi üles

Nostalgiapäevadel õnnestus trehvata üht ütlemata kena putukat, omanikuks Hollandist pärit noormees, kes armastuse kutsel juba kolm aastat tagasi Haapsallu kolis ja kuidagi ju ei saaks teisiti, kui võtad ikka oma lemmiku kaugelt maalt kaasa. Vahva!

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 13, 2019 - 02:59 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ühel kenal talveõhtul lubas Uku tuhnida oma vanarauahunnikus ja ei saanud seegi kord tühjade kätega tulema tuldud. Eks pikem proovisõit annab vastuse, kas antud aretis väärib küünlaid või läheb vana värk peale tagasi. Hetkel slikkidega jää peal ei saanud asjast õiget ettekujutust Smile

Image :
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2098
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 14, 2019 - 12:14 PM Vasta viitega Tagasi üles

Aga kas kõrvaga kuulates hakkas mootor kuidagi mõnusamalt nurruma, või pole vahet?

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 01, 2019 - 07:52 AM Vasta viitega Tagasi üles

Kuna päike käib juba nii kõrgelt, et käega ei ulatu teist enam katsuma, tiivulised teevad põrgulärmi, mis sunnib haarama kõrvatroppide järele, kell kah juba suve peale keeratud ja keerame veel meie tarkade juhtide juhtimisel, soojakraadid tõusnud nii kõrgele, et elavhõbedasamba vaatamiseks vaja ajaleht jalge alla panna, rahutud muutunud veel rahutumaks, lilled tungivad toore jõuga läbi raudbetoonise mullakihi, valitsuskoalitsiooni läbirääkimistel kokku lepitud, et ka sel aastal järgneb kevadele suvi, lumi sulab sellises tempos nagu kevadine lumi, seega viimane aeg hooaega alustada!
Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 28, 2019 - 10:39 AM Vasta viitega Tagasi üles

Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat söna Very Happy

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
MärtOffline



Liitunud: Okt 02, 2007
Postitusi: 325
Asukoht: Söörömöö
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 30, 2019 - 11:18 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kuidas te reedel köik praamile ära mahute Rolling Eyes

_________________
53 966 245
rebelmoto.ee
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 09, 2020 - 06:15 PM Vasta viitega Tagasi üles

Netis kolades leidsin huvitava mosse pildi Wink, aasta siis oli 2011 ja juhtus see kuskil Gdovi kandis.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 01, 2020 - 09:47 AM Vasta viitega Tagasi üles

Hull aeg nõuab hulle tegusid. Kahe aasta pärast tähistab antud teema peategelane oma esimest juubelit, suurejooneliste pidustuste raames on tal soov külastada oma sünnilinna. Seega plaani võetud väike seiklus tagasipöördepunktiga Torinos, Fiat Lingotto Factorys, just just, see sama kuulus tehasehoone, mille katusel korralik testirada (vaevalt sinna tiirutama pääseb). Et see suuremat sorti sõit vanakesele ja eelkõige tema kaasreisijale vähekegi valutumalt mööduks, siis tekkiski mõte asja väheke parendada (krt, ära näpi töötavat asja!).
Tõsi, antud otsus ei tulnud lihtsalt, tõesti on kahju heas korras masinat lõikuma hakata, samas pole ma kunagi originaali ega musta numbri suur kummardaja olnud ja kuna nende pisikeste punnide tootmisarv ületab kolme miljonit, siis pole tegemist kaugeltki mingi haruldusega - soovi korral leiab samaväärse üsna hõlpsasti. Suure tõenäosusega langetab selline ümberehitus ka masina väärtust, aga see seiklus on seda ohvrit väärt.
Nagu tähelepanelik televaataja on juba märganud, siis doonor on kohale tassitud. Millest on tingitud selline valik? Käisin vaatamas ka ühte Liberot, aga kui seda alusena kasutada, siis oleks patt seda mitte 4wd-na teha, aga antud juhul talve see masin siiski väga nägema ei hakka, seega pole seda ka mõtet teha. Seda enam, et Subaru varuosade saadavus on tänaseks päevaks üsna nullilähedaseks kahanenud.
Smart igati sobiv, kasutab seda Imre Muhu alusvankrina, ka mujal maailmas 500-le korduvalt külge poogitud. Tuleb tõdeda, et esineb ka puudusi, olgu siis selleks juhm robotkast, mis siiski rahulikul kulgemisel toimetab piisavalt hästi või siis olematu mootori ressurss, vähese läbisõiduga hobiauto puhul see muidugi takistuseks ei saa. Positiivse poole pealt on teljevahe peaaegu sama, mis teeb antud swapi eriti lõbusaks, kuigi jah, pärast mõningaid mõõtmisi sai selgeks, et siiski lihtsam sillad/tehnika ümber tõsta. Esisilda tuleb ettepoole nihutada, et 15" rattad ikka alla istuksid, tagasild läheb ka väheke tahapoole, teljevahe pikenemine tuleb igati kasuks sõiduomadustele. Smardil teadagi tagasilla rööbe tunduvalt suurem kui ees, seega tuleb sedagi väheke kitsamaks lõikuda. Üsna huvitav arhailine tehniline lahendus on mõlemal masinal esisillas kasutatav lehtvedru. Ümberehitus saab teostatud legaalselt, tagaiste peab ruumi tegema mootorile, seega registreerime kahekohaliseks.
Tundub, et segane aeg kestab veel mitu kuud, seega saab ülemäärast vaba aega igati edukalt antud projekti puhul ära kasutada.
Arrivederci!


Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 11, 2020 - 08:01 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kuuri koristamise käigus leitud Saksamaa Liitvabariigi Fiati edasimüüja poolt masinale kruvitud birka. Eelneva postituse jätkuks sellel kenasti ka autokese sünnilinn kirjas.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 439
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 30, 2020 - 05:36 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kogemus puudub, kuidas on lood teiste masinatega, aga 500/126-e puhul kaasneb vedrustuse madaldamisega märkimisväärne bump steer. Sellest andis märku nii kulunud rehvid kui koormamisel raskendatud juhitavus. Probleemi lahendamiseks tõstetakse ülemist õõtshooba 30-40mm. Hästi varustatud kaubandusvõrgus lausa valmis jubinad selleks olemas, aga kuna need maksavad päris mitu raha, siis sai ise miskit kokku käkerdatud. Eks annan teada, kui asi hullemaks läks Smile

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language