Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Dets 19, 2018 - 04:58 PM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Parool ununenud?
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 39 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Okt 28, 2012 - 03:52 PM Vasta viitega Tagasi üles

Selline junn saab pärit olla vaid peaülekande teo laagrist, või edaspidi käikude kahvlivõllide vahelt, nagu lukusti. Selleks, et saaks liikuda vaid üks kahvlivõllidest, mitte mõlemad korraga, kui ise eksid.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Okt 28, 2012 - 05:29 PM Vasta viitega Tagasi üles

Sellest lukusti "junnist" on see väiksem, mõõtmine näitas et läbimõõt on 4mm ja pikkus 11mm. Võib-olla on tegemist mõne kaduma läinud jupiga mõnest vanast laagrist.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Nov 02, 2012 - 08:45 PM Vasta viitega Tagasi üles

Sa kuradi kurat Twisted Evil Kirjutasin just pika jutu sellest kuidas ma käigukasti remontisin ja kui ma oma jutu valmis sain, võttis see kätte ja kadus ära Evil or Very Mad Evil or Very Mad Uuesti lühidalt kokkuvõttes sain ma eile Viljandist uued vajalikud jupid (kahvli ja "muhvi", mida see liigutab ning paar tihendit) ja täna ladusin kasti uuesti kokku. Diffri laagrid keerasin tunde järgi peale, nii et hammaste vahele jäi kerge lõtk. See, et kas kogu kupatus ka tööle hakkab, selgub tõenäoliselt alles kunagi kevadel, kuna talvel puudub kodus kasti vahetuse võimalus. Või on see hoopis laiskus Laughing
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 09, 2013 - 04:18 PM Vasta viitega Tagasi üles

Kuna kalender näitab, et ka sel aastal tuleb pärast talve kevad, siis sai täna garaazis käidud ja Muhule korraks eluvaim sisse aetud. Väga lihtsalt see ei läinudki, pidin hulka aega bensu üles pumpama ja siis tahtis pidevalt välja surra. Kui avastasin, et gaasitross oli mingi jublaka taha kinni jäänud, sai see viga parandatud ja siis jäi ka mootor ilusti käima. Kui mootor tühikäigul vaikselt põksus ei olnud häälel vigagi, aga nii kui gaasi puutusin hakkas ventikas uluma kui kurjast vaimust vaevatu ja kohe meenusid need pikad sõidud mis panid kõrvad vilistama ja lausa s..avett jooksma. Võtsin siis ventika küljest ära, et näha kes või mis seal sees ulub. Kuna ühtegi üleloomulikku olevust sealt välja ei tulnud, siis jõudsin järeldusele et see ventikas ongi see kurjajuur. Ventikas oli krobeline nagu kärnkonn. Panin siis liivapaberi relaka otsa ja lasin sellega ligipääsetavad kohad üle, pärast nühkisin ka käsitsi veel. Kui siis uuesti massina käima panin oli tegemist nagu hoopis teise autoga. No kohe nii palju vaiksem on nüüd. Korra võtan selle vist siiski veel maha ja teen korraliku peenviimistluse, siis peaks ehk veel parem saama.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
urmasOffline



Liitunud: Dets 20, 2004
Postitusi: 304
Asukoht: Saaremaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 09, 2013 - 05:46 PM Vasta viitega Tagasi üles

arvan et üle laba otsa vuhisev tuul tekitab ka päris suurt müra. Kui proovida korpuse ja tiivaotste vahet minimaliseedida! lisarõnganäol...
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 09, 2013 - 06:01 PM Vasta viitega Tagasi üles

Ega seal korpuse ja tiibade vahel mingit märkimisväärset vahet ei olegi. Aga see labade silumine andis küll uskumatult hea tulemuse.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ArgoOffline



Liitunud: Sept 14, 2012
Postitusi: 93

Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 10, 2013 - 10:18 AM Vasta viitega Tagasi üles

ULGUMIST TEKITAB KA GENEKA LAADIMIS KOORMUS
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 10, 2013 - 03:19 PM Vasta viitega Tagasi üles

Aasta tagasi tegin umbes sama. Otsfreesiga sai kõik üleliigne eemaldatud, hullult liivapritsitud ja 5-6 laki kihiga kaetud. Hullult libe sai. Vile jäi alles. Tegu rohkem turbiiniga, mitte ventikaga, mis ongi vilistajad. Konks võib olla ka tolles tagumises paigalseisvas ribistikus ja samas ka nt. nende omavahelises pilus jne. Paigalseisvad ribid on üliräpaselt alumiiniumisse valatud ja puudub ligipääs nende silumiseks. Imregi kirjutas, et ventikaid vahetades leiad parima, üks ulub, teine mitte.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 21, 2014 - 04:54 PM Vasta viitega Tagasi üles

Nädal tagasi sai kah Augustiunetusel käidud ja ühtlasi sai tehtud selle autoga esimene sõit pimedas. No see oli tõeline ellujäämis kursus. Need tuled on tõelised seasilmad, lisaks pimedusele oli veel udu ja vihm. Ja kui mõni jobu veel täistuledega nina alla välja sõitis, siis ei näinud kohe üldse midagi. Koduväravast sisse sõites hingasin kergemalt ja lubasin, et nende tuledega ma enam liiklusesse ei roni, see ei ole lihtsalt natuke vastik, vaid tõeliselt eluohtlik.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 19, 2015 - 10:38 AM Vasta viitega Tagasi üles

Nagu arvata võiski, on aasta nii kiirelt möödunud, et tuledega pole ma jõudnud midagi ette võtta. Valgel ajal pole ju nendel tähtsustki Laughing . Lühikesi sõite olen sel hooajal juba päris mitmeid teinud ja ka ülevaatus läks libedalt nagu alati. Nüüd aga väike abipalve, kas on kellelgi üht juhiukse välislinki pakkuda? Enda oma on üks kuri käsi pooleks murdnud. Vastu oleks pakkuda mõned saunaõlled suvepäevadel.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
BergOffline



Liitunud: Jaan 12, 2011
Postitusi: 457

Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 20, 2015 - 07:15 PM Vasta viitega Tagasi üles

Tere! Kuskil on ta kindlasti mul olemas. Vahetasin mõlemad lukud - käepidemed uute vastu. Otsin üles ja võtan Lombile kaasa? Tegelikult on vist varem vaja!?
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 24, 2015 - 10:20 AM Vasta viitega Tagasi üles

Tervist! Suvepäevadeni kannatab ilusti ära oodata, nii hullult kiire ka asjaga ei ole. Aga suured tänud juba ette.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juul 10, 2018 - 12:31 PM Vasta viitega Tagasi üles

Käigukasti teema võib vist lõppenuks lugeda. Kuivojalt koju sõites toimis kõik nagu vaja. Kodus kõhu alla vaadates aga nägin, et pooltelgede juurest tilgub õli ikka päris korralikult, järelikult saidki poolteljed valele poole. Mõni aasta tagasi leidsin Melliste laadalt tutikad pooltelje kummid ja läksidki need nüüd käiku. Täna läksin kohalikku töökotta tõstukile ja vahetasin need kummid ära. Ühtlasi panin ka uue õli sisse, sest see mis praegu sees oli, oli korralikult veega segi. Ja nüüd kasulik nõuanne kõigile edaspidiseks- kui teil on valida, et kas keerata pooltelje polte selili auto all pikutades, või sirgelt seistes tõstukil, siis valige see tõstuki variant- oluliselt mugavam on.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ToffelOffline



Liitunud: Juul 12, 2010
Postitusi: 73
Asukoht: Mustla
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juul 26, 2018 - 01:10 PM Vasta viitega Tagasi üles

Sai selle käigukasti teemaga siiski liiga vara hõisatud. Eile vaatasin auto alla ja nägin, et ikka korralik loik õli oli maha tekkinud. Pärast mõningast pesemist ja nühkimist selgus kurb tõsiasi - käigukasti põhjas on auk. Ei tahaks küll jälle hakata kasti vahetama, prooviks kõigepealt kunagi mingit parandamise varianti.
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2048
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Aug 07, 2018 - 11:06 AM Vasta viitega Tagasi üles

Toffel kirjutas:
Sai selle käigukasti teemaga siiski liiga vara hõisatud. Eile vaatasin auto alla ja nägin, et ikka korralik loik õli oli maha tekkinud. Pärast mõningast pesemist ja nühkimist selgus kurb tõsiasi - käigukasti põhjas on auk. Ei tahaks küll jälle hakata kasti vahetama, prooviks kõigepealt kunagi mingit parandamise varianti.

Kas auk või Mõra. on juhus kus valu mull oli ja tegu oli päris auguga, siis kannataks puurida-keermestada ja keermeliimiga polt sisse.
Mõraga on juba keerulisem.

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language