Muhuklubi - Zaz965 Tere Külaline!  Registreeri  v6i  Logi sisse    

 

     Dets 13, 2017 - 01:17 AM

 

 

 

Toeta Muhuklubi läbi PayPal'i

Peamenüü
· Avaleht
· Minu konto
· Liitumistaotlus
· Muhuklubi kontaktid
· Muhuklubi sõbrad

Moodulid
· Kasutajad
· Foorum
· Fotogalerii (vana)
· Fotogalerii (UUS!!!)
· Offroad Galerii
· e-Pood
· Artiklid
· Videod
· Saada artikkel
· Saada kuulutus
· Auto rent

· Otsi
· Lingid
· Statistika
· Tagasiside

Tehniline
· Zaz965 teh.andmed
· Värvilised slaidid
· Must-valge kataloog
· Värviline kataloog PDF-na

Online
Lehel viibib 28 külalist ja 0 kasutajat

Sa oled registreerimata kasutaja. Saad ennast registreerida kui klikid siia



Kliki

Muhuklubi Facebookis

Kliki

Kliki


Kliki

Reklaam
Kas siin võiks olla ka Sinu reklaam? Tingimuste ja hinna teada saamiseks võta ühendust.

 
KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Autor Teade
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mär 15, 2016 - 05:11 PM Vasta viitega Tagasi üles

Hooaeg on alanud ja esimesed sõidud tehtud! Päris ilma putitamata pole läinud, starter sai uued puksid ja harjad, sellega peaks eelmise suve mure murtud olema, et kuuma mootoriga ei käivitunud.
Fiat 127-e 32mm karpa sai asendatud Fiat 133-e 30mm karpaga, tundub tagasiminekuna, aga toimetab vist paremini, õhufiltriks riiulist leitud Mini oma. Kaspari Solex ootab endiselt paremaid aegu Wink
Tuleb vist kindlustus ära teha, et julgeks pikemaid sõite teha.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Mai 01, 2016 - 11:03 AM Vasta viitega Tagasi üles

Tänane Tagadi laadale sõit lõppes poolel teel, hetkel teadmine veel puudub, mis täpsemalt otsad andis. Kui viitsib, siis kunagi näpib Wink

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Nov 21, 2016 - 11:19 PM Vasta viitega Tagasi üles

Pärast Fiati talvekorterisse pakkimist ja teiste masinate maha müümist tundus, et kevadeni kulgeb kohe mõnusalt rahulikult. Aga võta näpust - esimese suure lumega tekkis miski kummaline rahutus, vaja ikka talvesõidu pill koju tassida. Teadagi peab üks õige relv olema õhkjahutusega, kodukandis ringi kaedes midagi huvitavat ei leidnud, polnud midagi parata, tuli piiri taha kiigata.
Täiesti kogemata komistasin (Ida)-Berliini automüügiplatsile, kus ostukriteeriumitele vastavaid putukaid lademes.

Image

Sobiva liikuri leidmine oli kohe päris keeruline, valik langes tagasihoidlikule rohelisele tuuningu poolt rikkumata isendile, lahkelt ulatati võtmed ja lubati linna peale proovisõidule. Kõvasti gaasitades köhis kahetaktiline lõõrid tühjaks ja soojenedes tiksus päris hästi. Pärast paariminutilist katsetamist õnnestus juba käikudele pihta saada ja asuda teele. Tuleb tunnistada, et tegemist üllatavalt mugava vankriga, 26hj kahepotine vedas tublilt ja kellelegi väga jalgu ei jäänudki, eks summutist väljuv tossupilv tagas ka piisavalt pika pikivahe.

Image

Saatuse tahtel oli just sel päeval Obama Merkelile hüvastijätuks külla tulnud ja liikluses valitses korralik kaos. Sõit venis kohe nii paaritunniseks, et tuli lausa suurest pingutusest puhkepause võtta.
Õnnelik proovisõitja hinge tõmbamas kuulsa müüri taustal.

Image

Hetkel jäi küll see plastvann koju toomata, aga asjal on jumet, täitsa lahe hobiprojekt.
Lähen silitan Fiati edasi...
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 27, 2016 - 11:35 AM Vasta viitega Tagasi üles

Täitsa tore on kuuse alt värsket rauda leida.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
KristjanOffline



Liitunud: Mai 12, 2005
Postitusi: 320
Asukoht: Harku, Harjumaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Dets 30, 2016 - 05:18 PM Vasta viitega Tagasi üles

Häh, pidurid on kiiruse surm... Very Happy
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 01, 2017 - 12:47 AM Vasta viitega Tagasi üles

Felice Anno Nuovo!

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
KristjanOffline



Liitunud: Mai 12, 2005
Postitusi: 320
Asukoht: Harku, Harjumaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 02, 2017 - 01:43 PM Vasta viitega Tagasi üles

Nuovo, nuovo...

PALJU ÕNNE SULLE!
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ImreOffline
Vanaisa
Vanaisa


Liitunud: Dets 17, 2004
Postitusi: 2006
Asukoht: Harjumaa, Hüüru
Status: Offline
Postitus Postitatud: Jaan 02, 2017 - 02:19 PM Vasta viitega Tagasi üles

cheers
Õnne kuhjaga

_________________
ZAZ965 v.a.1965
Tel. 56 357 444
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Veebr 16, 2017 - 09:32 AM Vasta viitega Tagasi üles

"Koheselt, kui mootor kinni kiilub või muutub tihedaks, kaotab võimsust ja kui kokkujooksmine pole lõplik, siis vabakäigul veeredes lahkuge teelt, kuni peatumiseni ning andke mootorile võimalus jahtumiseks. Eemaldage süüteküünlad ja pritsige sisse natuke mootoriõli. Keerake käsitsi mootorit mõne korra. Seejärel proovige ettevaatlikult käivitada. Käsitlege seda nagu uut asja. Silindrid võivad olla kinni jäämise tõttu kriimustatud, mootor tuleb uuesti sisse sõita..."
Fiat 500, Manuale di Istruzioni, 1957

Sõjajärgsel raskel ajal panid paljud riigid oma rahva ratastele elementaarautosid (loe:odavaid) tootes. Fiat 500 on ilmekas näide antud vallas - auto lõpphinna madal hoidmiseks tuli tootmiskulusid kärpida, olgu siis selleks sünkroniseerimata käimakast või trossiga sikutatav starter või puuduv bensiini- ning õlitemperatuurinäidik. Just viimasena mainitud vidina puudumise tõttu on auto kasutusjuhendis eelpool kirjeldatud käitumisjuhis ülekuumenenud mootori puhul. Teadagi suvisel ajal kipub õhkjahutusega paja õlitemperatuur julgelt üle 100 kraadi tõusma. Originaalis on antud mootori õlimaht napid 2,5l. Järelturul on parema jahutamise saavutamiseks saadaval erinevaid lahendusi nii suuremate karterite (kuni 5l) kui ka õliradiaatorite lisamise näol. Lihtsaim ja optimaalseim variant ongi õlimahu suurendamine, hetkel sai külge kruvitud 3,5l ribidega alumiiniumvann, mis on kindlasti parema soojus(ära)juhtivusega võrreldes sileplekist originaalkopsikuga.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Apr 01, 2017 - 11:31 AM Vasta viitega Tagasi üles

Maha sadanud lumi pani loomad taas liikvele, seetöttu avastasingi end 25-kraadisest päikeselisest (Ida)Berliinist mööda automüügiplatse kolamas. Pisikeste punnide pedenea sai seekord luubi alla vöetud eriti väikesed liikurid. Mopeedautode pikast rivist sai välja valitud köige vanem isend (ju on veel hinges väheke seda vanatehnika usku). Ausa pilguga müügimehe väitel on summutist tilkuv öli igati asja juurde kuuluv nähtus, muidu masin igati "Super Gut" ja tänu lubadusele, et antud putuka saab lennukisse käsipagasina kaasa vötta, saigi käed löödud. Homme lendan koju...

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 11, 2017 - 08:59 AM Vasta viitega Tagasi üles

Fiatide invasioon Muhuklubisse jätkub. Pole just väga tihti, kui mõni 500 meie maal müüki tuleb ja seda enam, et seekord kõigest paari versta kaugusel. Valikut polnud - tuli ära tuua. Kui nüüd päris aus olla, siis jaanipäeva paiku rändab antud putukas edasi ühe tegusa muhuklubilase kätte, kes lubas järgmine hooaeg sellega juba rivis olla Wink

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
KristjanOffline



Liitunud: Mai 12, 2005
Postitusi: 320
Asukoht: Harku, Harjumaa
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 12, 2017 - 07:13 PM Vasta viitega Tagasi üles

Häh... kui mõni fiatihaigest invasionistist soetaks endale 600-seeria pilli oleks juba lahe...
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Juun 18, 2017 - 12:27 PM Vasta viitega Tagasi üles

Netis kolades leidsin kaks ühesugust pilti Wink

Image

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
JaanusOffline



Liitunud: Dets 19, 2004
Postitusi: 419
Asukoht: Tallinn
Status: Offline
Postitus Postitatud: Okt 15, 2017 - 07:29 PM Vasta viitega Tagasi üles

Vanatehnikahuvilistel klubilistel on kindlasti teada tuntud fakt, et 4. juulil tähistas Muhu onu oma 60. sünnipäeva. Mõtlesin siis antud loo peategelast rõõmustada uhke verstaposti läbimise puhul ja et tulevikus see veeremine lõbusam oleks, siis natuke parendada toimivat asja (kuigi vanasõna ei soovita seda teha).
Mõned õhtud kuuri all viilimist ja saagimist ja haamriga korrigeerimist ning valmis ta saigi. Sünkronisaator ei mahtunud kuidagi ära, seega tuli originaalkastist võtta plokklülitus (ehk siis nagu rallikäik Wink ).
90km/h kiirusel kukkusid pöörded 4000-e pealt ca 800 võrra, mis teeb kulgemise ikka märgatavalt mõnusamaks.

Image
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Reasta teated:     
Hüppa:  
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Uus teema   Vasta teemale
Vaata eelmist teemat Printable version Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse Vaata järgmist teemat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2005 The PNphpBB Group
Credits



Web site powered by PostNuke ADODB database libraryPHP Language