Muhuklubi - Zaz965

Liikmete Autod - Marks - ZAZ965 Powered by Fiat 900cc

Imre - Veebr 10, 2007 - 11:02 PM
Teema: Marks - ZAZ965 Powered by Fiat 900cc
Eile 9.veebruar tõin Tartumaalt Elistverest endale kolmanda muhu.
Auto ei ole originaal vaid ümberehitatud
Mark/mudel: ZAZ965
Aasta: 1965
Mootor: Fiat 127 900cc (teostatud kapitaalremont märts 2007)
istmed: Mazda121
polstrid ise õmmeldud
Roolisammas: zaz968 (Paigaldatud Fiat 127 roolisammas ja siguli sportrool märts 2007)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Marks - Veebr 14, 2007 - 08:53 PM
Teema: Mis sellest tuleb?
Mis sellest autost edasi saab.Kas jätadki fiati mootori peale ja sisu samaks või on plaanis originaali sarnaseks teha? Question
Imre - Veebr 14, 2007 - 09:12 PM
Teema:
Jääbki selliseks igapäeva muhuks, fiati mootori mazda sisuga.
Marks - Veebr 15, 2007 - 11:44 PM
Teema: Küsimus
Kas tal tagumine iste on ise kitsamaks tehtud või sobibki nii täpselt originaalis sisse?
Imre - Veebr 15, 2007 - 11:51 PM
Teema: Küsimus
Marks kirjutas:
Kas tal tagumine iste on ise kitsamaks tehtud või sobibki nii täpselt originaalis sisse?

Tagumist istet on vaja just hetkelgi 3cm kitsamaks teha. Hetkel ei mahu koobaste vahele.
naaskel - Veebr 17, 2007 - 10:07 AM
Teema:
Miks on kahte radiaatorit vaja?
Imre - Mär 11, 2007 - 06:01 PM
Teema:
Sai roolisammas uus tehtud. Doonoriks oli Fiat 127 roolisammas, Lada lülitid (Made in Hungary Razz lausa olid). Päev läbi lõikumist, mõtlemist ja keevitamist. Pidurivedeliku topsik tuli ka uus teha, originaal jäi jämedamale roolivardale ette.

Aga selline tulemus siis.
Image
Image
Image

Nüüd natuke rooli vaja renoveerida, tegelt on teine rool ka olemas aga natuke teise mõõduga südamik sellel.
Mikk - Mär 11, 2007 - 07:26 PM
Teema:
Täitsa viisakas ju OK. Rool ilmselt "veidi" mugavam kui varem. Very Happy
Imre - Mär 11, 2007 - 08:49 PM
Teema:
Mikk kirjutas:
Täitsa viisakas ju OK. Rool ilmselt "veidi" mugavam kui varem. Very Happy

Nüüd ei ole vähemalt hammaste vahel rool nagu enne.

ENNE
Image
Pärast
Image
Imre - Mär 14, 2007 - 09:29 AM
Teema:
13. kuupäev ei ole ikka hea Sad Tuli eile mulle siis Lembit külla uurima autot (tal ka plaanis Fiati 900cc mootor peale panna), proovisime käivitada ja ei midagi. Kohati turtsub ja kõik. Isegi STARTGAAS ja TOPKA ei aidanud, säde ka kenasti olemas. Imelik Confused Seisma jäi sõitva masinana. Tõenäoliselt on mootor nii kulunud kuna õli võttis ta ka.
Ega midagi, tuleb alustada mootori kapitaalremondiga kuri
repair
urmas - Mär 15, 2007 - 09:37 AM
Teema:
kui kulunud,kalla küünla august õli sisse ja proovi uuesti. silindri seinad kuivaks vajunud ja surve maas.
Imre - Mär 15, 2007 - 10:00 AM
Teema:
Mul juba mootor maha võetud ja hakkab selle kap. remont. Käigukastist tuli õli asemel mingi jube paks moos nagu mesi, loomulikult pronksipuruga koos Evil or Very Mad
Imre - Mär 16, 2007 - 08:53 AM
Teema:
Hetkel kohale jõudnud jupid. 3 kolbi on veel teel minu juurde.
Image
urmas - Mär 16, 2007 - 07:09 PM
Teema:
Komplekti maksumus?
Imre - Mär 22, 2007 - 12:20 AM
Teema:
Täna sain kätte ülejäänud 3 kolbi koos rõngastega
Image

Samuti hiilisin vaikselt garaazi ja lammutasin mootori laiali.
Image
Image
Image
Kes on nüüd spetsialist ja ütleb kas peaks laskme vända ka ära teha või on see küllalt hea?
Imre - Mär 22, 2007 - 10:10 PM
Teema:
Puhtaks pestud plokk. Homme katsun puurimisse viia.
Image
heitikender - Mär 22, 2007 - 11:03 PM
Teema:
mis seal kaotada kui sa vända laseks ka ära teha. Kui juba lahti on siis miks mitte?
suurkala - Mär 25, 2007 - 11:14 AM
Teema:
Kui vändal kriimustusi pole ja vänt on korralik siis ma küll ei soovita seda lihvimisse viia. Vända töö pinnad on legeeritud ja selle pinna maha lihvimine lihtsalt lühendab sellle eluiga. Ega see kapitaal remont polegi midagi muud kui mootori eluea pikendamine lihtsalt. Selle üle puurimiste ja lihvimistega kaotad tegelt ära tehase poolt legeeritud pinnad ja pärast seda hakkab tegelt moootor kiiremini kuluma kui enne. Kuid jah kui silindrid ja vänt on saanud kahjustada või siis on liigselt kulund, siis ei päästa muu kui lihvimine ja puurimine.
Imre - Mär 28, 2007 - 03:47 PM
Teema:
Ja kohale saabusid saaled ning filtrid Razz
Image
Imre - Mär 29, 2007 - 09:40 AM
Teema:
No eile ei olnud hea päev. Kepsude küljest vanad kolvid kätte saada ja uued otsa, no see on ikka paras ----. Selle käigus õnnestus mul ka üks rõngas pooleks murda Evil or Very Mad , mis tähendab et pidin 1 kolvikomplekti veel tellima, sest rem. mõõtu rõngaid eraldi saada ei ole. Täna jätan õhtul remondi vahele et rahuneda. Homme proovime jälle ja uue hooga.
Marks - Mär 29, 2007 - 05:43 PM
Teema:
Kodusel teel ei kujutagi ette,kuidas see sul õnnestus.Kunagi sai sirtsul vahetatud.Tegin seda tööjuures pressi all ja läks päris libelalt.
Imre - Mär 30, 2007 - 04:24 PM
Teema:
Kas pole ilusad Cool

Image
Image
Mikk - Mär 31, 2007 - 03:19 PM
Teema:
On!
Imre - Apr 01, 2007 - 11:20 PM
Teema:
Hiilisin vaikselt õue ja näppisin mootorit.
Täna jäi siis sellisena pooleli, homme jälle Wink
Image
PS! karteripõhi on ajutine, montaaziks. ilus kollane põhi läheb viimasena alla, et mitte ära kriipida.
Imre - Apr 02, 2007 - 11:37 PM
Teema:
Hoiame teemat värskena. Ja täna tuppa tulles:
Image
Imre - Apr 20, 2007 - 12:56 AM
Teema:
Unetud ööd ja õlised käed jätkuvad ikka. Saaremaa kevadralli on juba ukse ees aga auto ei sõida veel.
Image
Image
Image
Image
Marks - Apr 20, 2007 - 08:11 AM
Teema:
Ega sa taha öelda,et lähed sisse sõitmata mootoriga rallile painutama.Pole minu arvates kasulik mõte.Eriti veel kui niipalju vaeva on nähtud ja ilus asi valmis tehtud. Wink
Imre - Apr 20, 2007 - 09:18 AM
Teema:
Marks kirjutas:
Ega sa taha öelda,et lähed sisse sõitmata mootoriga rallile painutama.Pole minu arvates kasulik mõte.Eriti veel kui niipalju vaeva on nähtud ja ilus asi valmis tehtud. Wink

Tulebki racing sissesõit Very Happy Eks kui käima saan, siis ikka teen testsõite enne minekut.
Imre - Apr 22, 2007 - 07:53 PM
Teema:
Nii, nüüd on isu täis tükiks ajaks. Mootori ja vaheplaadi vahelt tilgub tosooli, mis tähendab mootori maha võtmist. Ja käima ka ei lähe, kahtlustan, et suutsin keti valesti panna. Kuigi kontrollisin seda veel mitu korda üle. Kevadrallile selle masinaga küll ei jõua Sad
urmas - Apr 23, 2007 - 07:58 AM
Teema:
Võtad järgmise ja tuled.
Imre - Apr 23, 2007 - 10:13 AM
Teema:
urmas kirjutas:
Võtad järgmise ja tuled.

Peabki võtma ja hakkama tema eest raua kolu ära tassima. Õlid vahetada ja vaadata mis ta kostab mulle.
Marks - Apr 23, 2007 - 05:42 PM
Teema:
Mul oli kunagi saja amprisel sama pull,et ajas tosooli käigukasti vahelt välja.viga oli lihtne.üks mootori ploki kork oli läbi mädanenud.Kuidas Fiati mootoril jagaja peal on?Paljudel on näiteks hammasrattaga ja seda annab eraldi paika panna.Ära lase pead norgu said koerast üle saad sabast samuti.
Imre - Apr 24, 2007 - 10:56 AM
Teema:
Sellid, kui endal juba öösel mõistust napib, konsulteerige spetsialistiga järgmine päev Smile
Tõstes jagaja 180 kraadi ringi töötab mootor nagu Miška.
Tulemust kuulake ise Muhk/Fiat ärkab ellu
Imre - Apr 27, 2007 - 12:01 PM
Teema:
Eilne testisõit Hüüru-Laagri-Pirita lõppes punase piduritrumli ja purunenud õllepurgiga autos.
Täna tööle tulles aga viskas tagant tossu välja Shocked
Õnneks tuli lahti salongiradika voolik mootori küljest, ei midagi hullemat.

Lisaks sai eile musta värvi eemaldatud ja lisatud läikivaid osi.
Image
Imre - Juul 15, 2007 - 07:49 PM
Teema:
Rahvalegend räägib et 13. REEDE on paha endega kuupäev. Eriti kui on sadanud vihma, tee libe ja porine, tagapidurid ei tööta ning sees vemmeldab rallimehe veri aga mitte oskused.
Tagajärjed on kurvad Crying or Very sad
Vaadake ise Image
suurkala - Juul 16, 2007 - 12:30 PM
Teema:
Auts! See oli natuke valus.
Lõpetasid just mootori tegemise, nüüd saad uue hooga siis keret tegema hakkata.
Tõnu - Juul 16, 2007 - 01:24 PM
Teema:
Ma tean, mis tunne see on. Aga teame ka Sind - see ei peata Sind. Sellele kuluvast ajast ja Evast vaid kahju.
Imre - Juul 31, 2007 - 10:50 AM
Teema:
Image
Imre - Aug 01, 2007 - 10:54 AM
Teema:
Tänase seisuga läheb Punane Muhk peale nina vahetust müügiks. Loomulikult kui ostja soovib ise nina ette panna saab ta seda teha. Huvilistele veel nii palju, et müüki ei lähe kap. remonditud mootoriga vaid töötava fiati pealt tuleva mootoriga. Kel huvi siis võtab minuga ühendust 56357444, imre@muhuklubi.ee või PS sealt kaudu saab ka hinnainfot.
Imre - Aug 06, 2007 - 11:22 PM
Teema:
Tänasest on punasel turbo Muhul uus peremees, kasutaja Marks. Jõudu ja jaksu talle ning käsk oli ruttu liikuma saada Very Happy
Marks - Aug 14, 2007 - 08:16 AM
Teema:
Tänan.Jõudu läheb vaja.Muhul on mootor taas peal ja liigub täitsa ilma probleemideta.Nüüd tuleb veel keevitust näidata ja hakkab asi ilmet võtma.
Marks - Okt 22, 2007 - 07:33 PM
Teema:
Nii,suure jamaga sai lõpuks kaleriisse Imre ex muhu praegusest olukorrast ka kaks pilti üles riputatud.Äki Imrel on viitsimist need ka siia teemasse ringi kantida,siis oleks veel parem.

(Aga palun Smile )
Image
Image
Marks - Nov 29, 2007 - 10:36 AM
Teema:
Nii,nüüd on muhk värvitud ka ja reedel või laupäeval lähen järgi.Peatselt plaanis siis paigaldada veel puuduvad osad ja teha ka paar pilti.
Peale selle tuleb mootori kallale minna.
Imre - Nov 29, 2007 - 10:43 AM
Teema:
Marks kirjutas:
Nii,nüüd on muhk värvitud ka ja reedel või laupäeval lähen järgi.Peatselt plaanis siis paigaldada veel puuduvad osad ja teha ka paar pilti.
Peale selle tuleb mootori kallale minna.

Kas värvisid üleni või ainult esiosa?
Marks - Nov 29, 2007 - 11:12 AM
Teema:
Esialgu sai värvitud esiosa : tiivad,nina ja kapott.Mõnda aega kannatab sõita ja siis paistab,kust veel midagi välja tuleb.Järgmine tegemine on juba põhjalik ja kogu kerele.
Marks - Nov 30, 2007 - 10:09 AM
Teema:
Ei jõudnud oodata ja tõin juba eile oma muhkli koju.Väike tooni vahe jäi,kuna vanale värvile oli mingit metalliku ollust sisse segatud uuele aga mitte.Ilus on ikkagi.Koju tagasi jõudes hakkas õlituli vilkuma Shocked selgus,et vända otsa tihendi vahelt on välja peksnud.Sitt lugu mis Wink Õnneks on mul varuplaan olemas aga see võtab jälle aega,mida mul hetkel eriti pole.
Marks - Jaan 14, 2008 - 07:36 PM
Teema:
Täna sai lõpuks tehtud mõned pildid ja lootsin need ka üles panna aga ei saanud Crying or Very sad ei tea kas viga neti ühenduses või milleski muus aga kui salvestuse peale panin viskas errori ette. Evil or Very Mad
Marks - Jaan 14, 2008 - 08:03 PM
Teema:
Eh.suure jamaga ühe pildi siiski sain galeriisse üles ja oleks teisegi saanud aga see aparaat ütles et pole ruumi.nüüd jääbki pilt viisnurgast ja külgvaade panemata.Sorry.Imre äki saad selle ühe pildi ka teemasse ümber kantida oleks huvitavam lugeda.
Imre - Jaan 14, 2008 - 11:06 PM
Teema:
Ei ole probleem.
Image
Aga ruum ei tohiks küll otsas olla sul veel, võimalik et pilt oli väikseks (640x480) tegemata?

Aga auto on kena, igatsen teda Cool
Marks - Jaan 15, 2008 - 06:42 PM
Teema:
Ei tea mis jama sellega on aga fotikaga said kõik väiksed tehtud ja ühe neist võttis ainult vastu.eks proovin veel.
Kuna muhk juba korra välja sai aetud,siis sai ka täna pisut lustisõitu tehtud ja töökaaslased tulid ka tööle minnes läbi,et seda riistapuud imetleda.
Marks - Jaan 16, 2008 - 08:01 PM
Teema:
Jess!Lõpuks sain ülejäänud pildid ka üles.Tuli ohverdada üks vana pilt ja üks teemas olnud pilt,mille asemele tuli ilusam.Palve jälle Imrele,äki saaks teemast selle tühimiku ära kaotada ja uued pildid paika panna.
Marks - Jaan 21, 2008 - 10:44 AM
Teema:
Nii.Välimus on enamvähem taastatud ja nüüd on aeg piduritega tegelema hakata,et ei juhtuks sama asi mis Imrel.Pidurite seisukord on selline,et esimestest üks võtab ennem kinni kui teine.(see sai ka saatuslikuks)Tagumised vist ei toimi ja kässer ka ei toimi.Tuleb lahti võtta,eks siis ole näha mis pilt sealt avaneb.
Tulede võrud on plaan külge panna peale ülevaatust.Seal loodan,et regullitakse tuled paika.
ClassicCars - Jaan 22, 2008 - 12:52 AM
Teema:
muidu väga viis pill,kuid miskipärast häirib see must küljepeegel...
Marks - Jaan 22, 2008 - 09:14 AM
Teema:
Väga hea tähelepanek.Seda on ennegi öeldud.Imrel oli see muhk igapäeva sõiduks või ralliks ja seega oli see peegel paigaldatud rohkem praktilisuse mõttes,kui ilu arvestades.Luban selle kindlasti asendada millegi ilusamaga ja ka läikivamaga.
Marks - Veebr 25, 2008 - 08:37 PM
Teema:
Nüüd on tagapidurid ja kässer korras.Katsetusel selgus et on ikka äkilised pidurid küll sellel väikesel masinal.Kässer hoiab ka paremini kui mõnel uuemal masinal.Kardan,et ülevaatusel viskab piduri stendis rullikute pealt minema.Järgmine suurem samm ongi nüüd ülevaatusele minek ja loodan,et läheb õnneks.
Marks - Apr 23, 2008 - 05:23 PM
Teema:
Kuna sel kuul on räägitud kõvasti ära tegemisest,siis tegin minagi ära.
Tegin täna ülevaatuse oma muhule ja vuristasin sellega juba töölegi. Cool
Marks - Mai 05, 2008 - 08:43 PM
Teema:
Sai siis pühapäeval Tagadilt läbi põigatud.Kahju,et eriti aega ei olnud aga tühjade kätega ma minema ka ei läinud.Kuna enne käisin Muhuklubi telgist läbi ja sain infot,et jaawa tulevõrud istuvad 06-e tuledele peale,saigi ostetud kaks tutikat võru. Cool
Marks - Juul 17, 2008 - 08:40 PM
Teema:
Olen saanud oma muhku juba omajagu katsetada ja ikka kummitab üks suur probleem.Nimelt on jahutus võrdlemisi lahja.Mul praegu kasutatud ühe radikaga ja kahe vendikaga süsteemi aga soojemate ilmadega kuskil 80-ga sõites kipub pikema sõiduga ikka kuumaks minema.Oskab keegi öelda,kui tõhus on see kahe radikaga varjant,või on kellegil äki mõni muu hea idee asja täiustamiseks.Kõik head ideed on oodatud.
Marks - Aug 12, 2008 - 06:31 PM
Teema:
Jahutuse probleem on osaliselt lahenduse saanud.Esiteks polnud mul termostaati ja mis veel hullem,radika kork oli ära lagunenud(keskel see väike klapp oli lahkunud).Praegu paistab,et kannatab sõita aga talvel tahan lasta kaane ka ära teha.Ära sai vahetatud ka bensupump.Peal oli siksi oma,mis lakkas millegipärast mingi temperatuuri juures töötamast.Samas fiati oma toimib väga hästi.
Marks - Sept 22, 2008 - 06:31 PM
Teema:
Kes on jälginud selle muhu saatust,ilmselt teab et sellele sai vahepeal paigaldatud asendusmootor.Nüüd on muhul peal jälle teema alguses kapitaalse remondi läbi teinud mootor ja jällegi vurab ringi.Tõsi küll,et varsti ootab ees talvekorterisse minek aga eks uuel kevadel uue hooga.
Marks - Sept 24, 2008 - 05:59 PM
Teema:
Eh.Vara sai vist rõõmustatud.Uus mootor,uued mured.Nimelt oli üks nookuri võlli kanduri (selleks ma ta nimetasin)polt kaane seest lahti kerinud ja ka keerme peesse keeranud.Tulemuseks üks pott ei tööta ja käib nagu subaru.Proovin lähipäevil sinna kaanele aste turskema keerme sisse ajada ja ehk mõni treial teeb ka vastava poldi.Selle jama pärast veel kaant ei viitsi ka vahetama hakata,sest muidu toimis hästi,peale selle,kui termostaadi ka külge panin.
Marks - Sept 28, 2008 - 08:21 PM
Teema:
Mootorile paigaldatud uus polt ja asi toimib nagu muiste.
Marks - Apr 15, 2010 - 07:49 PM
Teema:
Täna sai külastatud ülevaatuspunkti.Seal üritati mulle selgeks teha,et sellise rooli ja mootoriga ei ole mul sinna asutusse assja.Rooli kohta taheti mingit paberit või sissekannet ARK poolt tehnilisse passi.Sportrool ei olevat lubatud.Kes asjast midagi täpsemalt teab antku teada.Mootori suhtes suutsin ametnikud ümber veenda asendusmootori jutuga.Aega läks selle jamaga aga ülevaatuse sain siiski tehtud.Aga mida siis teha?Vahetada ülevaatuse kohta,ehitada rool ümber või on kellegil mõni parem mõte?
Imre - Apr 16, 2010 - 12:12 AM
Teema:
Marks kirjutas:
Täna sai külastatud ülevaatuspunkti.Seal üritati mulle selgeks teha,et sellise rooli ja mootoriga ei ole mul sinna asutusse assja.Rooli kohta taheti mingit paberit või sissekannet ARK poolt tehnilisse passi.Sportrool ei olevat lubatud.Kes asjast midagi täpsemalt teab antku teada.Mootori suhtes suutsin ametnikud ümber veenda asendusmootori jutuga.Aega läks selle jamaga aga ülevaatuse sain siiski tehtud.Aga mida siis teha?Vahetada ülevaatuse kohta,ehitada rool ümber või on kellegil mõni parem mõte?


Saada sinna samusesse, auto on üle 35 aasta vana, kontrollida tuleb pidureid ja tulesid. muu peab olema kas thase oma või parem.
Las loevad seadusi ja võtavad seal ÜV punktis tunde juurde.
Marks - Mai 23, 2011 - 05:24 PM
Teema:
Kuna kevad täies jõus,siis sai ka oma muhu kallal nokitsema hakatud.Pidurid korras,tagurbidi käik korras aga esisillas on väike puudus.Nimelt on koost pudisenud käändtelje ülemise liigendi kaitsekumm.Oskab keegi öelda,kust sellist assja veel saab?
Marks - Juun 04, 2011 - 11:10 PM
Teema:
Täna sai siis jälle ülevaatupunkti külastatud aga pettumus oli suur,kui selgus et pidurid ikkagi ei ole nii head kui arvasin.Üks tagumine võttis tunduvalt vähem kui teine.Nii mind tagasi kutsutigi.
Lammutamisel selgus et üks kolb oli kinni jäänud.Kui pidurid taas kokku sain ja katsetamiseks läks,siis esimesel katsel toimis ilusti aga teisel katsel jäi piduripedaal üles kinni ja enam polnud ühtegi podurit.Ühendasin pedaali lahti aga see osa mis pumba sees kolbi liigutab ei liigu.Oskab keegi öelda,mis võis seal sees juhtuda,etkinni tõmbas?Kasuks tuleks ka pumba joonis.
SilverE - Juun 07, 2011 - 05:09 PM
Teema:
Marks kirjutas:
Täna sai siis jälle ülevaatupunkti külastatud aga pettumus oli suur,kui selgus et pidurid ikkagi ei ole nii head kui arvasin.Üks tagumine võttis tunduvalt vähem kui teine.Nii mind tagasi kutsutigi.
Lammutamisel selgus et üks kolb oli kinni jäänud.Kui pidurid taas kokku sain ja katsetamiseks läks,siis esimesel katsel toimis ilusti aga teisel katsel jäi piduripedaal üles kinni ja enam polnud ühtegi podurit.Ühendasin pedaali lahti aga see osa mis pumba sees kolbi liigutab ei liigu.Oskab keegi öelda,mis võis seal sees juhtuda,etkinni tõmbas?Kasuks tuleks ka pumba joonis.


http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?module=PostWrap&page=slaidid seal piduripeapumba pilt täitsa olemas, selle abil sain mina enda pumba kokku. Kinnitõmbas minuarvates sp. et mansetid on paisnud- Aitab mansettide vahetus, käivad jutud, et muhu pidurisilinder on sama mis 412ne sidurisilinder, ehk jupid sobivad, ise pole proovinud
Marks - Juun 07, 2011 - 07:41 PM
Teema:
Tuli välja,et kunagi olin tublisti tööd teinud ja kõik need skeemid välja printinud ja pumba joonis ka ilusti olemas.Täna lõhkusin pumba pilbasteks aga oma üllatuseks ma midagi erilist seal sees ei märkand.Pedaali poolne manset oli nagu veidi pehmevõitu aga kas ta võis mõjutada ka kinni jäämist,ei tea.Peab vist igaks juhuks uue vaatama.Seda tööd teist korda eriti küll teha ei taha,kuna see bsk on ikka tõsiselt vinge aroomiga.
Taruvaras - Juun 07, 2011 - 08:04 PM
Teema:
SilverE kirjutas:
...käivad jutud, ...

Poja, need on naiste jutud, ära kõike usu...
Sapika kolvi mõõt on minu mäletamist mööda 19 mm, mosse valdav osa piduri- siduri pumpasid ja töösilindreid on mõõdus 22mm. Vanad trummelpidurite silindrid veelgi suurema mansetiga- 25 mm.
Sapika piduripumba kolvi tagumiseks tihendiks kasutasin Vazi töösilindri mansetti, kui õli hakkas salongi voolama.
Berg - Juun 07, 2011 - 08:44 PM
Teema:
Läheneme asjale loogiliselt. Ütlesid, et pedaal üleval kinni! Ok. Ja samas said pumba lammutatud suht lihtsalt. Pedaali jõuõlg on ehk 5,6,7? Jalaga vajutad ikka tosinaid kilosi. Seljuhul poleks Sa ka kolbi niisama kätte saanud. Ja edasi mõeldes ei saa see manseti viga olla. Ja niisiis! On tekkinud hüdrauliline takistus. Kolvist järgmine on üks "klapimajandus". Äkki see nt. purunes vm. Ja õli ei pääsegi nelikusse, või sealt tagasi!???. Kontrollimiseks kasuta järgmist võtet - kas pidurituled rakenduvad, või põlevad nad pidevalt (st. ei lase rõhku maha). Mina teeks nii, diagnostika mõttes!
Marks - Juun 08, 2011 - 06:30 PM
Teema:
Berg kirjutas:
Läheneme asjale loogiliselt. Ütlesid, et pedaal üleval kinni! Ok. Ja samas said pumba lammutatud suht lihtsalt. Pedaali jõuõlg on ehk 5,6,7? Jalaga vajutad ikka tosinaid kilosi. Seljuhul poleks Sa ka kolbi niisama kätte saanud. Ja edasi mõeldes ei saa see manseti viga olla. Ja niisiis! On tekkinud hüdrauliline takistus. Kolvist järgmine on üks "klapimajandus". Äkki see nt. purunes vm. Ja õli ei pääsegi nelikusse, või sealt tagasi!???. Kontrollimiseks kasuta järgmist võtet - kas pidurituled rakenduvad, või põlevad nad pidevalt (st. ei lase rõhku maha). Mina teeks nii, diagnostika mõttes!

Loogiliselt lähenemisest oligi kasu.Kiskusin ka pumba uuesti lahti ja avastasin,et midagi on puudu.Joonisel detail nr 21 (vist oli).Leitsin selle vidina teise pumba seest ja kui pump koos,uurisin edasi.Polt mille kaudu õli nelikusse pääseb oli mingit kummi jama täis.See sai puhastatud ja ilmselt oligi see kadunud osa sinna kanalisse pugenud.Aeg surus peale ja oli tarvis tööle tulla ja kokkupanek ning katsetamine jääb homseks.
Berg - Juun 08, 2011 - 09:11 PM
Teema:
Mägi Aivar oleks üksinda kõrbes sama teinud! Ise ma enam ei jända BSK ga. 0 varjanti kasutasin, e. kõik uued mansetid ja DOT sisse, koos trassi vahetusega. See muidugi eeldusel, et mitteükski mansett pole ennem BSK-d nuusutanud. Tegelt vist ka voolikud!
Vello - Juun 08, 2011 - 11:32 PM
Teema:
Seda olen ka mina soovitanud.

Piirituse baasil vedelik seob paremini vett ehk kõik roostetab hästi või vahetad iga kevadel uue. Ja kõige hullem et ei tea kas peale talveund on pidurid või ei.
Kindlasti tuleb panna kaasaegsed pidurivoolikud. Exclamation

Kui kõik kummi detailid on uued st. ei ole eelnevalt kasutatud, ei juhtu midagi kui kasutada DOT4 piduri õli. Näide elust Risto, Kalle ja varsti Silveri muhk.

Kuigi pidurid on kiiruse surm Cool
Imre - Juun 09, 2011 - 07:57 AM
Teema:
Ei ole sel BSK-l ka häda midagi, kui kõik asjad on uued ja korda tehtud. Sõitnud siiani täpselt 7 aastat oma muhuga ja selle aja jooksul on mõlemad korrad hakanud jooksma üks ja seesama silinder.
Karupapa on kindlasti minuga samas paadis Cool
Marks - Juun 09, 2011 - 07:37 PM
Teema:
Imre kirjutas:
Ei ole sel BSK-l ka häda midagi, kui kõik asjad on uued ja korda tehtud. Sõitnud siiani täpselt 7 aastat oma muhuga ja selle aja jooksul on mõlemad korrad hakanud jooksma üks ja seesama silinder.
Karupapa on kindlasti minuga samas paadis Cool

Mina panin ka BSK sisse tagasi ja peale õhutamist tundus,et täitsa toimib see krempel.Eelnevad aastad elas sellega ilusti talve üle ja kevadel pidurid toimisid. Eelmise aasta suvepäevadel oli mul korraks piduritega mingi tõrge ja ilmselt sai viga juba siis alguse aga ei osanud lihtsalt tähelepanu pöörata,kuna kõik hiljem nagu toimis ja vedelik jäi ka normi.Homme proovin siis uuesti ülevaatusel ära käia ja eks näis mis hinnangu nad mu tööle panevad.
Marks - Juun 10, 2011 - 05:38 PM
Teema:
Tundub et töö kandis vilja.Ülevaatus sai läbitud ja isegi tüüp,kes eelmisel korral ei julgenud muhuga kanali peale sõita,võttis julguse kokku ja sai sellega hakkama.
Nüüd oleks oodatud kõik head mõtted ja ideed,kuidas saada lahti mootori tööd segavatest nähtustest.
Nimelt,mootor käib täitsa normaalsel temp.il ja ei kuumene üle.Sellest hoolimata hakkab mingil hetkel turtsuma ja kui seisma jätad,siis enne pikemalt seismist pole mõtet proovidagi.ta lihtsalt ei lähe käima.Sellel samal põhjusel sõitsin ma eelmistel suvepäevadel lahtise luugiga.Kui auto hakkab jõnksutama,kas tegu võib olla mingi süütest tingitud veaga,või teeb ta vale küttesegu puhul sama?Seda just mootori soojenedes.
Berg - Juun 10, 2011 - 09:26 PM
Teema:
Tere! Minu Muhu mootor töötab ka vabalt 110 kraadil, kuigi õlirõhk pole enam piirides, st. tühikäigul. Lahtise luugiga sõit viitab siiski kuumenemisele. Mitte, et peaks kohe mootor ülekuumenema. Vahel tekivad toitesüsteemis aurutõkked(kuumusest). Nt besiinitoru on liiga lähedal väljalaske kollektorile vms.. Või ei pea nõelklapp, uputab seistes üle. Oled vaadanud küünlaid? peale mitte käivitumist??? Mägi Aivar teeks nii ja peale seda tuleks otsused. Neid variante on tegelikult tohutult, et ei käivitu. Pane peakolu loogiliselt mõtlema ja leiad selle vea. Neti teel abi ei saa!!!
Marks - Juun 19, 2011 - 10:12 PM
Teema:
Täna sai siis kõvasti muhuga madistatud.Kõigepealt vahetasin õhufiltri,seejärel vedasin õhupuhastist toru vasakule õhuava juurde,et saaks jahedat õhku peale.Katsetuse käigus lakkas töötamast starteri plokkrelee.Algul panin starteilt otse käima aga hiljem sildasin relee ära ja toimis jälle.Sõites läks temp.tavalisest kõrgemale aga mootor töötas ilusti.Tuleks aretada veel paisupaak,mis sai eelmisel aastal radika vahetuse käigus maha kakutud.Kuna minu muhul töötab see temp.i näidik teistpidi siis tekkis küsimus.Kas keegi oskab öelda,kuhumaani võib seieril lasta liikuda,kartmata et masin keema läheb?
Imre - Juun 20, 2011 - 09:25 AM
Teema:
Marks kirjutas:
Täna sai siis kõvasti muhuga madistatud.Kõigepealt vahetasin õhufiltri,seejärel vedasin õhupuhastist toru vasakule õhuava juurde,et saaks jahedat õhku peale.Katsetuse käigus lakkas töötamast starteri plokkrelee.Algul panin starteilt otse käima aga hiljem sildasin relee ära ja toimis jälle.Sõites läks temp.tavalisest kõrgemale aga mootor töötas ilusti.Tuleks aretada veel paisupaak,mis sai eelmisel aastal radika vahetuse käigus maha kakutud.Kuna minu muhul töötab see temp.i näidik teistpidi siis tekkis küsimus.Kas keegi oskab öelda,kuhumaani võib seieril lasta liikuda,kartmata et masin keema läheb?

Täpselt ei tea keegi.
variant 1 on ploki keere sobivaks ajada muhu temp anduriga, mäletamist mõõda ei mahtunud pikkuselt, muidu oleksin selle ise teinud.
variant 2 on kasutada muud andurit ja kella, ralli muhu puhul kasutasin siksi andurit ja 03/06 kella.
Marks - Juun 20, 2011 - 03:41 PM
Teema:
aga on sul andmeid,kas siksi andur selle fiati kaane sisse ka istub?Kuidas Uku pilvekesel see asi lahendatud on?
Imre - Juun 21, 2011 - 08:33 AM
Teema:
Marks kirjutas:
aga on sul andmeid,kas siksi andur selle fiati kaane sisse ka istub?Kuidas Uku pilvekesel see asi lahendatud on?

Ukul fiati andur ja muhu kell, kuum on siis kui auru pilva kapoti alt välja käib Cool
Marks - Juun 21, 2011 - 06:31 PM
Teema:
No mul hetkel sama süsteem kasutusel aga auru veel õnneks ei tule.Olen nüüd juba pikemaid ringe sõitnud ja tundub esialgu et tehtud tööst oli kasu.Nõrk koht mis välja tuli veel on starter.Külmalt pole viga midagi.Soojalt lakkas töötamast.Panin klemmidelt otse.Käima vedas aga suht raskelt.Õnneks mul teine varuks võtta ja peab vist ära vahetama,mis ei ole muidugu jälle eriti meeldiv tegevus.Vanal starteril oli tõmberelee kaas ka katki,see võib ka jebida ja kõik ilusa ära rikkuda.
Plaan oli ka enne pikka sõitu käigukastis õli ära vahetada.Mis õli sinna kõige paremini sobiks?Ilmselt midagi väga vedelat pole mõtet toppida sinna sisse.
Marks - Juun 27, 2011 - 10:47 PM
Teema:
Täna sai siis käigukasti õli vahetus käsile võetud.Õlipunnide asukohad õnnestus ilusti üles leida aga lahti keeramisel oli üllatus.Keegi oli alumise õlipunni auku sisse liiminud (või midagi sarnast) keere oli täiesti lahkunud Evil or Very Mad Tuli hakata ajusid ragistama,kuidas see punn sinna tagasi panna niimodi, et õli ka pidama jääks.Raiskasin ära kogu kodus oleva toruteibi aga kasutegur oli null.Otsisin aste jämedamat polti,et see sinna sisse meelitada aga ei leidnud.Viimaks päästis joogipurgist lõigatud plekiriba,mille meelirasin koos punniga sinna auku sisse ja kannatas veel ilusti kinni ka pingutada.Uueks õliks kasutasin DAT 17i-d.Ma ei tea kui hästi see sellele käigukastile sobib aga eks see hiljem ole tunda.
Marks - Juul 11, 2011 - 10:41 PM
Teema:
Nagu kõik nägid,oli minu muhul probleeme laadimisega suvepäevade ajal.Koju jõudes vahetasin geneka ära aga pinge regulaatori panin sama,kuna olin teiselt genekalt selle eemaldanud ja ei leidnud enam üles.Viga jäi aga samaks.Täna sai ostetud uus regulaator ja esimese katsetuse pidas ilusti vastu sõites ainult geneka laadimisega.
Marks - Aug 20, 2011 - 07:46 PM
Teema:
Pidurid jälle läinud.Uurisin pisut ja avastasin,et piduriõli topsik on tühi.Kogu see õli mis seal oli väljus juhipoolse esimese piduri kaudu.Piduril oli üleminse silindri korpus servast katki ja manset oli ka kuidagi muljuda saanud.Otsisin oma varuosade seast uut silindrit aga ei leidnud.
Siit ka palve.Kui kellegil on neid vidinaid ja viitsib ka saatmisega tegeleda siis äki oleks võimalik kaupa teha.
Küsimus ka piduriõli kohta.Kui tahan panna dot-4ja sisse,kas peaksin peale mansetide vahetama ära ka pidurivoolikud,või pole see nii oluline?
Sid - Aug 20, 2011 - 07:56 PM
Teema:
Jah voolikud tuleb mingi aeg ikkagi välja vahetada, kuna need paistetavad kinni. Asi järgi proovitud.Mul muidugi kasutatud silindreid vedeleb.
Vello - Aug 21, 2011 - 08:26 PM
Teema:
Olemas riiulis uued (venemaalt) 19mm silindrid.
Hind 7 euri /tk.
Hetkel järgi 5tk

Dot 4-le üle minnes pead kõik kummidetailid välja vahetama.
Ja voolikud on mõistlik panna kaasaegsed sest isegi tuttikad voolikud mis on seisnud 25 a. ei pea kaua vastu, sees olev kiht irdub millegi pärast ja ummistab vooliku.
Marks - Aug 23, 2011 - 09:48 PM
Teema:
Vello kirjutas.
Dot 4-le üle minnes pead kõik kummidetailid välja vahetama.
Ja voolikud on mõistlik panna kaasaegsed sest isegi tuttikad voolikud mis on seisnud 25 a. ei pea kaua vastu, sees olev kiht irdub millegi pärast ja ummistab vooliku.[/quote]


Kas mosse voolikud on piisavalt kaasaegsed,et neid kasutada?Minu muhule esimesteks voolikuteks muidu sobiksid.
Berg - Aug 24, 2011 - 08:36 AM
Teema:
Mina panin samuti, kas mosse või lada omad, uued. Kuid Rõuges üks neist pragunes. Voolikud olid "suht uued", kilepakendis. Panin veelkord samasuguse, praegu kestab!
Imre - Aug 24, 2011 - 09:08 AM
Teema:
Sellisel juhul tuleb ka torud ja silindrid teha ringi, keermed ei istu, minu mäletamist mööda.
Marks - Aug 24, 2011 - 11:25 AM
Teema:
Toru otsa läks täpselt aga silindri poolses otsas oli vanal mingi vahetükk.See tuli vahelt välja jätta ja siis keere sobis ilusti.Vooliku otsa tegin viiliga veits koonusesse,siis sai põhjani välja keerata ja vooliku ning silindri vahele läheb vask seib nagu sellel vahetükil oli.
Berg - Aug 24, 2011 - 12:41 PM
Teema:
Minul meenub see, et vahetükil ja vooliku otsal oli sama keermeläbimõõt, kuid erineva sammuga. Ajasin voolikul keerme üle ja koostasin keermeliimiga.
Marks - Aug 24, 2011 - 10:21 PM
Teema:
Berg kirjutas:
Minul meenub see, et vahetükil ja vooliku otsal oli sama keermeläbimõõt, kuid erineva sammuga. Ajasin voolikul keerme üle ja koostasin keermeliimiga.

Just nii ongi.Aga silindril endal on voolikuga sama keerme mõõt ja samm.Kuna voolikul pikkust piisavalt siis võib vabalt selle vahetüki ära võtta.
Imre - Aug 25, 2011 - 10:01 AM
Teema:
Me Siimuga kasutasime Mingi Volvo või mersu voolikuid ja need istusid 1:1 silindriga. Siim teab peast kindlasti mis voolikuid me kasutasime kotkal.
Marks - Aug 25, 2011 - 10:11 AM
Teema:
Oleks hea küll,kui saaks täpselt teada millised voolikud lähevad.Ise vaatasin,et taha peaks sobima volvo 440 voolikud.Kuidas neil aga pikkusega lood on,ei oska veel öelda aga keermed peaks sobima.
Marks - Mai 14, 2012 - 10:46 PM
Teema:
Täna peale tööd ajasin muhu päiksekätte ja vahetasin lõpuks amordid ära.Esialgu tundub küll,et hoiab paremini.Katsetusel tundus ka päris hea olema.Vanad amordid isegi veel toimisid (küll mitte nii hästi nagu uued) ja kui keegi tahab neid endale,siis see võimalus on olemas.
Marks - Mai 28, 2012 - 10:57 PM
Teema:
Sai taas muhu kallal pisut nokitsetud.Parem pool on tal ilusa vopsu saanud ja alumise uksehinge tagune osa on päris kortsus.Sinna oli kohe mõnuga pahtlit väänatud aga paraku oli seegi juba mõranema hakanud.Juhi poolel alumine tiiva nurk näeb välja nagu sõelapõhi.Teine pool oli samasugune aga see juba keevitatud.Kõigele lisaks veel värv koorub kohati maha.Tundub,et tuleb suurem töö,et suvepäevadeks vormi saada aga üritada tuleb,sest selline välimus ei kõlba ka kuskile.Tegin ka mõned pildid ja kui hästi läheb,siis ehk Imre paigutab need siia kuhugi üles ka.
Marks - Juun 13, 2012 - 11:01 PM
Teema:
oskab keegi öelda,millest oleks hea teha külgmiste õhu ribide alla tihendit.Pilte vaadates tundub,et enamusel on seal all midagi tihendi sarnast aga minu omal polnud küll midagi.Järelikult peaks sinna midagi leiutama.
Marks - Juun 26, 2012 - 10:55 PM
Teema:
No nii.Minul seis siis selline,et muhk on saanud endale uue värvi peale ja vaja uuesti kokku laduda.Loodan,et jõuab suvepäevadeks valmis.
Marks - Juun 30, 2012 - 11:37 PM
Teema:
Täna sai muhk enam-vähem kokku laotud.Mõned pisikesed vidinad on veel panna.Vahepeal tekkis aga küsimus nende väikeste tulede kohta,mis on ees suurte tulede all.Kas need on suunatuled,gabariidituled või hoopis mõlemad?Mäletan,et mingi teema nendega oli aga mis täpselt? Praegu hakkasid nad igatahes suundadena tööle.
Toffel - Juul 01, 2012 - 05:02 PM
Teema:
Minul on need väiksed nii suunad kui ka gabariidid. Selleks et nad gabariitidena tööle hakkaksid, pidin tulede lülitil mingeid juhtmeid kuidagi ümber tõstma, aga täpsemalt enam ei mäleta. Ülevaatusel soovitati nii teha, põhjendus oli see, et kui pimedas peaks suur tuli otsad andma, siis näeb masin vastutulijate jaoks välja kui motikas (gabariidid puuduvad).
Berg - Juul 01, 2012 - 06:07 PM
Teema:
Tegelikult on nad kõigil nii suunad, kui gabariidid. Gabariit töötab vaid tulede esimeses astmes, e veneajal olidki nad vaid gabariidid. Lülitad esilaternad, gabariit kaob.
Marks - Juul 01, 2012 - 10:13 PM
Teema:
Berg kirjutas:
Tegelikult on nad kõigil nii suunad, kui gabariidid. Gabariit töötab vaid tulede esimeses astmes, e veneajal olidki nad vaid gabariidid. Lülitad esilaternad, gabariit kaob.


Seda ma kahtlustasin.Millegipärast peale kokku ladumist töötavad suunad aga tuledelüliti esimeses astmes on olemas vaid tagumised gabariidid.Kui pistan tule juhtmed omavahel ringi,on ainult gabariidid ja ees suunad puuduvad.Milles võib viga olla?
Marks - Juul 10, 2012 - 12:01 AM
Teema:
Tänuks tubli töö eest sai muhk endale koju jõudes tutikad suunatule/gabariidi klaasid,kuna vanadel olid mõrad sees. Vastavalt Uku ja Karupapa soovitustele kontrollisin ka tulede sisemuse üle.Ühel ei andnud pirn ühendust ja teisel oli üks niit läbi põlenud.Nüüd toimib nii nagu peab.
uku - Juul 10, 2012 - 09:04 AM
Teema:
Nüüd veel vaja termostaat korra välja võtta Wink
Marks - Juul 10, 2012 - 10:36 PM
Teema:
uku kirjutas:
Nüüd veel vaja termostaat korra välja võtta Wink


Jah.Selle töö proovin homme ära teha.Täna ei jõudnud,kuna sai terve päev mööda ilma ringi sõidetud.
Marks - Juul 12, 2012 - 10:42 PM
Teema:
Termostaat sai siis eile kahjutuks tehtud aga tosooli sisse tagasi valades tabas mind üllatus.See kuramus ei tahtnud enam radikas püsida.Servast äärmine toru oli millegipärast lekkima hakkand. Twisted Evil Ega siis muud kui radikas maha ja lappima.Praegu seisab radikas täidetuna ja eks näis mis seis homme avaneb.Plaanis oli teha radika taha külgmise põse sisse veel tuulesuunaja,et paremini jahutaks.
Marks - Juul 23, 2012 - 12:17 AM
Teema:
Oleks küsimus suurele ringile.Kas keegi on tegelenud odomeetri remontimisega/taastamisega? Probleem selles,et kohati on numbrid juba kani olematud ja oleks vaja midagi ette võtta. On kellegil äki infot: kas seda saaks asendada mõne vene mootorratta omaga? Või mingeid ideid originaali taastamiseks?
Marks - Aug 16, 2012 - 07:35 PM
Teema:
Juhtus selline asi,et läks puruks see vidinas,mis hoiab kinni kolmnurkakent.Siit ka küsimus. Millega see klaas seal raami sees kinni on ja kuidas selle kõige valutumalt sealt kätte saab ning kas on lootust ta ka pärast tagasi saada sinna niimodi,et eest ära ei kuku?
Berg - Aug 16, 2012 - 07:50 PM
Teema:
Too klaas on kinni suht toorkummi sarnase asjaga. St. mingi kummist lint pandi ümber klaasi ja taoti, suruti ta sinna raami kinni. Kätte saab suht kergelt, sest too raam annab ka veits painutada-sikutada. Tavaliselt on tolle kummi asemel raua-kummi rooste. Uuesti paigaldamisel kasutasin mingit katuse paranduse hermeetikut, musta. Mul samuti üks vidin puruks, vaid könt
Marks - Aug 17, 2012 - 03:29 AM
Teema:
Minu omal oli see klaas seal ikka kani kõvasti kinni. Kas võiks abi olla,kui fööniga veidi soojendada?
Mul jama selles ongi,et ennem oli ka sellest vidinast ainult könt järgi,aga oli ikka ju vaja seda ka väänata.Nii ta päris küljest ära tuligi.
Berg - Aug 17, 2012 - 08:14 PM
Teema:
No kinni on ta kohe raudselt. Mina loksutasin teda koos raami väänamisega ja kindlasti pihustasin ka mingit ollust sinna vahele, kuuma ei andnud. Rooste pressib kummi nii tugevalt klaasi vastu.
Marks - Aug 29, 2012 - 08:16 PM
Teema:
Vahepeal olen muhu juures pisut katsetusi teinud ja edasi aretanud.Sai pandud siksi temeratuuri näidik aga andur jäi fiati oma.Paistab,et toimib aga kas ka õigesti? Kes teab? Kas siksi ja fiati andurid on samasugused ja omavahel asendatavad?
Lisaks sellele ehitasin radika vendika ümber plekist kasti,millega üritasin suunata vendikast tuleva õhu alla.Praegu tundub,et on kasulik asi aga eks pikemal sõidul selgub tõde.
Imre - Aug 29, 2012 - 08:52 PM
Teema:
Ma kunagi tegin sellele masinale korra plekist kasti ja suunamise alla. Läks hullemaks, kuna õhk ei jaksanud välja pääseda.
Aga eks sa katseta Very Happy
Marks - Aug 30, 2012 - 06:10 PM
Teema:
No kui seda on juba enne katsetatud,siis on minu katsetused vist juba ette luhtumisele määratud.
Tekkis aga uus küsimus. Mis mõõduga on tagumised rattalaagrid ja kas neid kuskilt saada ka on? Üks ratas on loksunud juba sellest ajast,kui ma selle muhu sain ja siis keerasin ka peale aga rohkem seda teha ei kannata. Paistab,et on kiiresti uusi laagreid vaja.
Marks - Aug 31, 2012 - 05:05 PM
Teema:
Laagrid olemas ja said ka täna vahetatud.
Marks - Sept 05, 2012 - 10:18 AM
Teema:
Eile oli tegus õhtu ja sai endale koju lohistatud üks suht hästi säilinud muhu kere.Kerel klaasid ees,rattad all,liistud küljes ja tundub,et on ka originaal värv alles peal.Seest kahjuks oli puudu spidoplokk ja istmed.Ülejäänu paistis kiirelt vaadates olemas olema.Hiired olid veidi pahandust teinud ja laepolstri ära rikkunud.Tundub,et tegemist siis nn.eksport varjandiga.Külgedel liistud,taga polstritel käetoed,ees pagasnik polsterdatud.
Plaan on sellest teha siis originaal mootoriga liikuv masin ja eks edasistest tegevustest saab teha eraldi teema ka kunagi.
Marks - Apr 30, 2013 - 10:19 AM
Teema:
Nädal tagasi sai ka muhk välja tuulduma aetud ja esimesed katsetused tehtud. Kaduma on läinud esimene vasak pidur Evil or Very Mad . Kõik teised võtavad väga hästi aga see ratas veereb vabalt edasi.
Eile sai pandud ka kaua lubatud läikiv peegel tiivapeale Cool .
Edasised plaanid kipuvad ikka remondi valdkonda minema. Nimelt mõte ikka seebika kast alla panna ja proovida radikas ette viia.
Seebika kastiga seoses küsimus. Mis pooltelgedega teha tuleb,et asi kokku istuks. Pikkus on neil sama muhu omadega aga otsanuut on erinev ja ots erinev.
Imre - Apr 30, 2013 - 10:24 AM
Teema:
Meie tegime, seebika telg maha treida nuut, tift läbi ja keevitasime kinni muhu risti sinna.
korra käristas lahti. lasime uuesti siiani on kaks hooaega kestnud.
Sid - Apr 30, 2013 - 09:25 PM
Teema:
Mina panin seebika kasti külge muhu poolteljed, muhu pooltelgedel vahetasin need sõrmed ära kuhu kutsikad otsa käivad. Kuna pooltelg ise kah peenem siis kutsikate vahele panin u 1mm seibid. Lisaks kasti küljes olevatele kummidel vahetasin otsapuksid ära. Kakkusin need muhu kommidest välja ja liimisin need seebika kummide külge.
Siiamaani on see kompunn toiminud.
Marks - Apr 30, 2013 - 10:05 PM
Teema:
Aga kas olete kasti riputanud originaal kinnituste otsa, või olete lasknud ka kasti allapoole. Kusagil Vene lehel mingi vend oli kasti allapoole lasknud ja poolteljed olid praktiliselt teineteise suhtes sirgelt.
Imre - Mai 01, 2013 - 01:54 AM
Teema:
Originaal kinnituse külge kast 1:1-le ei istu. Sabasid on vaja pikendada.
Kasti tala ja kere vahele panime me Siimuga 30mm puksi ning natuke jookseb kasti korpus salongi. Peaasi et käiguhoovastik jääks samale joonele, muidu muutub käikude lülitamine vaevaliseks.
Samuti läheb kast millimeetri täpsusega õõtsakõrvade vahele.
Siduri lülitus käpp on vaja teise nurga alla panna ning survelaager sai toodud korvile lähemale.
Marks - Mai 01, 2013 - 10:32 PM
Teema:
aga kas siduri tegite trossiga, nagu muhul või õliga nagu seebikal.
Imre - Mai 01, 2013 - 10:39 PM
Teema:
Marks kirjutas:
aga kas siduri tegite trossiga, nagu muhul või õliga nagu seebikal.

Trossiga
Marks - Juun 03, 2013 - 08:13 PM
Teema:
Minu kasti aretus on jõudnud nüüd niikaugele,et vaja käigukastile kaante vahele tihendid valmis teha ja lõpuni kokku panna. Kuna difri tigu oli taastatud, siis sai teine tigu ja taldrik sebitud. Siinkohal tänud Imrele ja Siimule, kes need jubinad mulle koju kätte toimetasid. Lubatud õlled tulevad siis suvepäevadel.
Poolteljed tegin sidi õpetuse järgi. Ainult omapoolse muudatusena sai see metallist puks, mis pooltelje kummi sees on, uus treitud. Väljast on seebika mõõduga ja seest muhu mõõduga ning muhu tihend sees.
Kahjuks tundub,et aega jääb väheks ja suvepäevadele tuleb veel vana kastiga tulla, kuna siduri tegemine nõuab ilmselt ka kõvasti aega aga seda mul napib.
Kõigele lisaks on vaja muhul pidurid üle vaadata. Enne üks esimene ei võtnud, nüüd võtab aga mõlemad esimesed kipuvad peale jääma.
Imre - Juun 04, 2013 - 12:44 AM
Teema:
Kkasti kaante tihendid võid vabalt motorisilikooniga asendada.
Marks - Juun 10, 2013 - 09:53 AM
Teema:
Sai nädalavahetusel siis pisut ka muhu kallal leiutatud. Esimese asjana toppisin termostaadi sisse tagasi ja seda nii katsetamise mõttes. Teiseks tegin ringi radika kopsiku. Sellega seoses sai radikas viidud umbes kümme senti allapoole. Kõigele lisaks on ta oma asetuselt nüüd pisut viltu. Kui sellest tööst muud kasu pole,siis vähemalt sain paisupaagi tuua teiselt poolelt ära ja paigutada ta radika kohale. Tööd hetkel veel poolikud, kuigi sõidab, aga eks testid näitavad, kuidas mõjus.
Marks - Aug 25, 2013 - 11:34 PM
Teema:
Peale suvepäevi sai hakatud ka elektronsüütele mõtlema ja vidinaid otsima. Kuna kõike polnud saada,tuli ka ise oma oskused proovile panna. Siin ka tänud Imrele, kellelt ma palju infot sain selle süüte kohta.
Täna sai muhk siis esimest korda ilma jagajata käima pandud ja olen tulemusega päris rahul. Esimesed kilomeetrid uue süütega olid edukad.
Marks - Mai 10, 2014 - 11:36 PM
Teema:
Küsimus suurele ringile. Kas kellelgi oleks mulle pakkuda uut, või väga heas korras kasutatud siduritrossi?
Imre - Mai 11, 2014 - 01:00 AM
Teema:
Marks kirjutas:
Küsimus suurele ringile. Kas kellelgi oleks mulle pakkuda uut, või väga heas korras kasutatud siduritrossi?


Täna just sorisin kastis ja on olemas mul küll siduri trossi veel. Kui huvi, helista.
Marks - Mai 14, 2014 - 12:05 AM
Teema:
Siduri tross olemas. Tänud Imrele.
Marks - Mai 18, 2014 - 10:29 PM
Teema:
Esimesed katsetused seebika kastiga on tehtud. Kõik käigud käisid ilusti ja probleeme ei paistnud olema. Seda kuni hetkeni kui tundsin et sidur nagu veaks kaasa lahutatud asendis käik sees. Kruvisin siis veidi peale trossist aga tulemus suht null. Ja läks see asi järjest kehvemaks kuni sidur kadus täielikult Evil or Very Mad
Ise kahtlustan, et survelaagriga midagi juhtus või siis võlliga, mis liigutab sidutikäppa. Aga eks näis. Homme mootor uuesti maha ja selgub tõde.
Marks - Mai 19, 2014 - 06:38 PM
Teema:
Nüüd siis mootor maas ja esialgu midagi põrutavat ei näinud. Siduri peale kruvimise tagajärjel sain korvi lamellid sidurit vajutades vastu ketta südamiku. See ilmselt siis korvi viga et sidur ei toiminud. Mida targemad asjast arvavad?
Berg - Mai 19, 2014 - 06:45 PM
Teema:
Ikkagi korv maha. Mingid tükid kettast vm. on ketta ja hooratta vahel.
Marks - Mai 19, 2014 - 06:51 PM
Teema:
Berg kirjutas:
Ikkagi korv maha. Mingid tükid kettast vm. on ketta ja hooratta vahel.


Korv on maas ja ketas vahel uus ning mingeid vigastusi ei näinud esmasel vaatlusel. Pean kindlasti veelkord kõik üle vaatama.
SilverE - Mai 20, 2014 - 09:41 AM
Teema:
Sõidsin mööda, vaatasin et üks muhk on hoovi juurde tekkinud.
Soovid Sa sellest rääkida?
Marks - Mai 20, 2014 - 05:33 PM
Teema:
SilverE kirjutas:
Sõidsin mööda, vaatasin et üks muhk on hoovi juurde tekkinud.
Soovid Sa sellest rääkida?


Esialgu oli tegemist ainult kerega aga vaikselt on igasuguseid osasid juurde kogunenud, et saab sellest terve muhu kokku. Hetkel dokumente pole kuna need olid kadunud. Kui ehitamiseks läheb, siis tuleb ka pilte ja ka teema siia. Kere muidu tundub kõvem olema kui punasel aga taha paremasse tiiba on saanud kunagi ühe vopsu ning mingi sepp on selle väga viltu kokku keevitanud.
Marks - Mai 20, 2014 - 05:40 PM
Teema:
Punasel selleks korraks sidur olemas. Viga seisnes ilmselt ketta paksuses. Uus ketas oli vanast 1,7mm paksem. See oli asi mis jäi erilise tähelepanuta Embarassed .Tundub et algul töötas tänu sellele, et uus ketas oli sisse töötamata ja lahutatud asendis lihtsalt libises ilusti ning lasi käigud sisse lülitada. Kui pind aga rohkem haarduma hakkas, kadus ka sidur.
Marks - Mai 31, 2014 - 01:38 AM
Teema:
Käisin proovimas kuidas uus kast suurematel kiirustel käitub ja tulemus ei olnud eriti hea. Dihver teeb päris kenasti häält. Tundub, et tahaks veidi koomale regullida. Pole mingit tahtmist jälle lammutama hakata ja seega küsin. Kas on mingi nipp, kuidas saaks selle paika ilma suuremat lammutust tegemata? Kõige hullem seis oli neljanda käiguga. Esimese ja teisega oli veel talutav, kolmandaga hakkas häälitsema ja neljandaga juba päris lärmama. Käigud muidu lülitusid normaalselt ja selles osas probleeme pole.
Marks - Juun 01, 2014 - 11:50 PM
Teema:
Otsisin foorumist vanu teemasid ja leidsin järgneva juhendi:

Margus kirjutas.
Kuna mina selle süsteemi järgi midagi teha ei osanud talitasin hoopis enda väljamõeldud ja kindla süsteemi kohaselt.

Eemaldasin veovõllid, tõstsin muhu ülesse ja panin käima 4 käik sees. Ise ronisin alla ja siis töötava mootoriga hakasin veovõlli avadest reguleerima kuni müra kõige väiksem tundus. Tulemus igati vaikne ja hää.

Kuna ma kohe lammutama ei soovinud hakata, siis toimetasin sarnaselt. Töötab, aga kaua-ei tea.
Marks - Veebr 07, 2015 - 10:23 PM
Teema:
Kuna eelmisel aastal kostus käigukastist veidi mingit kriuksuvat häält, siis sai varuks üks kast soetatud. See osutus välimuse ja kaane eemaldamisel ka sisemuse järgi kas nüüd uueks, või suht hästi taastatud kastiks.
Ainus mure on sellega see, et ta käib kuidagi tihkelt ringi. Palja käega võllist ringi ajada ei jõua. Sidurikettaga koos jõuab. Kas see on normaalne nähtus ja alla pannes hakkab kergemini käima, või lendab siis midagi laiali?
Käigud toimivad.
Milles võib viga olla?
Sid - Veebr 08, 2015 - 12:50 PM
Teema:
Ega sa muidu teada ei saa kui katseeksitus meetodil. Very Happy
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
PNphpBB2 phpBB © 2001, 2002 phpBB
Daz
Attachment-Mod 2.3.6